تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

رنگ سال 2008 چیست


رنگ سال 2008 چیست

رنگهای مد بهار 2008 اعلام شد



پنتون چیست و چه کار می کند؟


شرکت پنتون(Pantone) که مرکز اصلی آن در نیوجرسی واقع شده است، منبع و ماخذ معتبر مشهور جهانی در زمینه رنگ است. بیش از 40 سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی پیشرو خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگها و ایجاد خلاقیت است.


در سال 1963 لورنس هربرت(Lawrence Herbert) موسس شرکت پنتون ، یک سیستم ابتکاری برای تشخیص، تطبیق و ارتباط رنگها ایجاد کرد تا مشکلات مربوط به ایجاد رنگ دقیق و مناسب برای گروه هنرهای زیبا را حل کند. نظر او درباره اینکه هر شخصی طیف رنگی را به شکلی متفاوت می بیند و تفسیر می کند، باعث ایجاد سیستم تطبیق پنتون(PANTONE MATCHING SYSTEM)، کتابی از رنگهای استاندار شد.


پنتون سیستم تطبیق رنگ خود را به سایر صنایع حساس به رنگ مانند تکنولوژی دیجیتال، فشن، مصنوعات، معماری و نقاشی بسط و گسترش داده است. امروزه پنتون در سرتاسر دنیا به عنوان زبان استاندارد تعیین رنگ شناخته شده است.


سیستم تطبیق پنتون یک مرجع بین المللی نهایی و قطعی برای انتخاب، تعیین، تطبیق، تنظیم و کنترل رنگها است.


پنتون و فشن


سیستم رنگ خانگی و فشن پنتون، یک ابزار اساسی و حیاتی برای طراحان لباس، لوازم منزل و طراحی داخلی، در زمینه انتخاب و تشخیص رنگ به کار گرفته برای ایجاد بافتها و فشن است. این سیستم شامل 1925 رنگ است.



برنامه ریز رنگ پنتون، یک گرایش و برنامه شش ماه است که دستورالعمل و جهت رنگ فصل را برای کاربردهای گوناگون از قبیل لباس مردانه، لباس زنانه، لباس ورزشی، لوازم آرایشی و طراحی صنعتی ارائه می کند.


گزارش رنگهای مد بهار 2008 پنتون


شرکت پنتون Panton، مرجع معتبر جهانی در زمینه رنگ و تهیه کننده استانداردهای رنگ حرفه ای برای صنایع طراحی، رنگهای مد پنتون بهار 2008 را اعلام کرد.


در این گزارش 10 رنگ اصلی و برتر برای فشن بهار 2008 زنان اعلام شده است. دسترسی به گزارش رنگ فشن پنپنتون همزمان با آغاز هفته فشن نیویورک امکان پذیراست.


طبق این گزارش پالت رنگی بهار 2008 شامل رنگهای خنثی کلاسیک و متنوعی است که در آن نقطه ها و تکه هایی از رنگهای روشن تند به کار می رود و به مصرف کنندگان این قدرت و اختیار را می دهد که راه های جدید و خلاقی را برای ترکیب رنگها به کار بگیرند.


انواعی از رنگهای محبوب رایج از قبیل قرمز شاد، آبی آسمانی و سبز به رنگ طبیعت نیز نقش کلیدی در این فصل ایفا می کنند.


رنگمایه های بهار 2008، به خوبی شادی و سرزندگی و طراوت این فصل را منعکس می کند. تعدیل کردن رنگهای خنثی با ترکیب آنها با بخش هایی از رنگهای روشنتر برای ایجاد یک ظاهر مشخص، ممتاز و منحصر به فرد، اساس یک قفسه عالی از لباسهای بهار و تابستان است.


ده رنگی که توسط پنتون برای بهار 2008 پیشنهاد شده است به شرح زیر است.




آبی اسنورکل(Snorkel Blue) مرتعش و با طراوات، یکی از رنگهای محبوب در میان طراحان برای این فصل است، یک رنگ آبی دریایی اما با تحرک و سرزندگی و دلفریبی بیشتر.


Snorkel Blue




رنگ فریزیا(Freesia) گرم و شاد، رنگی عالی و جذابی است که به طورغریزی افراد را به سمت خود می کشد. همچنین رنگی است که به تنوع انتخاب لوازم جانبی از جمله جواهرات و کفش کمک می کند.



Freesia




رنگهای قرمز روشن، رنگهای همیشه محبوب بهار است و قرمز رکوکو(Rococco Red) رنگی مهیج و جلب توجه کننده است.



Rococco Red



صورتی تند گل زعفرانی(Spring Crocus) یکی از بهترین، زیباترین و قابل پوشش ترین ارغوانی ها است.



Spring Crocus



سبز دایکوری(Daiquiri Green) شاداب و سرزنده، یک نمونه روشنتراز سبز مایل به زرد خاکی رنگ است؛ یک مکمل نیروبخش برای سردی و ملایمت صورتی غبارآلود(Pink Mist).


Daiquiri Green




صورتی غبارآلود(Pink Mist)، رنگ صورتی ملایم و لطیف با ته رنگ آبی است که به خوبی برای ایجاد ظاهری زنانه با هر رنگی جفت می شود.



Pink Mist




برخلاف رنگهای خنثی،رنگ طالبی(Cantaloupe) رنگی شهوت انگیز و گرم است. یک رنگ مناسب برای اضافه شدن به هر قفسه لباسی است، خصوصا وقتی که با قهوه ای شکلاتی همراه شود.


Cantaloupe




خاکستری نقره ای(Sliver Gray) یادآور درخشندگی رنگهای نقره ای و فلزی است که به هر نوع لباسی شور و هیجان می بخشد.



Silver Gray



رنگ کلوچه ای کرواسان(Croissant) یک رنگمایه لذیذ برای تاکید و تشدید مدل های هیجان انگیزتر بهاری است.


Croissant




زیتونی طلایی(Golden Olive) رنگ اساسی ممتاز و برجسته ای است و همراه و ضمیمه باسلیقه ای برای رنگ مایه های جدید 2008 است.


Golden Olive

اینم رنگ سال ۲۰۰۸






البته ما برای شما دوستانی که علاقمندید بدانید رنگ سال 2008 چیست، گزارش 10 دسامبر 2007 ( 19 آذرماه 8) پنتون را در خصوص رنگ سال 2008 را در اینجا نقل می کنیم.


شرکت پنتون، منبع و ماخذ معتبر مشهور جهانی در زمینه رنگ و تهیه کننده استانداردهای تخصصی رنگ برای صنایع طراحی، رنگ آبی سوسنی( 18-3943 Blue Iris) پنتن، رنگی بین آبی و ارغوانی، را در 10 دسامبر 2007 ( 19 آذرماه 8) به عنوان رنگ سال 2008 انتخاب کرد. این رنگ با ترکیب جنبه های ثابت و آرام آبی با حالات معنوی و درونی ارغوانی، نیاز به ایجاد اطمینان خاطر را در دنیای پیچیده امروز برآورده می کند و در عین حال مقداری رمز و هیجان نیز به آن می بخشد.




مدیر عامل شرکت پنتون توضیح داد:« ما رنگ آبی آیریش 18-3943 پنتن را به عنوان رنگ سال 2008 انتخاب کردیم، زیرا این رنگ به بهترین صورت مسیر رنگ سال را برای فشن، لوازم آرایشی و لوازم منزل نشان می دهد. این رنگ به عنوان انعکاسی از زمان، وجه قابلیت اعتماد رنگ آبی را با رنگ ارغوانی قوی و کاوشگر احساسات، تقویت می کند.»





آبی آیریش یکی از 3000 رنگ پنتون است که در ردیف برترین رنگهای پنتون قرار دارد

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes