تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه


جزئيات سريال نوروزي مهران مديري

جزئيات سريال نوروزي مهران مديري

سايت همشهري گزارشي خواندني از سريال نوروزي مهران مديري را درج كرده است كه خواندني است.

مسئولان شبكه سوم براي نوروز 87 خواسته‌اند تا يك برگ برنده رو كنند. آنها مي‌خواهند با مهران مديري و مرد هزارچهره‌اش بهترين شوند.

در اين نوشته آمده است: 1- مهران مديري معمولا كار بد و ضعيف ندارد. بعضي از كارهايش شايد انتظارات را برآورده نكرده باشد؛ اما غيرقابل ديدن نبوده. مثل «جايزه بزرگ» كه كار چندان موفقي در قياس با كارهاي اخير او به حساب نمي‌آيد.

اين مجموعه نوروزي با وجود بهره‌بردن از بازيگراني مثل رضويان و شفيعي‌جم نتوانست آن طور كه بايد و شايد طرفداران سريال‌هاي مديري را راضي كند.

جايزه بزرگ به نوعي اولين مجموعه مديري بود كه در آن داستاني دنباله‌دار روايت مي‌شد و او حالا پس از چند سال بار ديگر سريالي با داستاني دنباله‌دار را براي نوروز شبكه سوم مي‌سازد.

سريالي با نام «مرد هزارچهره» كه خودش در آن در 14 نقش متفاوت ظاهر شده است.

سريالي كه از ظواهرش پيداست كه كاري متفاوت و جذاب خواهد شد، به خصوص آنكه او در اين مجموعه از چند چهره شناخته شده نيز استفاده كرده است.

2- مديري تقريبا از اوايل دي‌ماه درگير پروژه نوروزي خود شد. در همان ايام فقط خبري منتشر شد مبني بر ساخت سريالي از سوي او براي نوروز شبكه سوم و تنها اطلاعات موجود از كار هم همكاري او با حميد و مجيد آقاگليان به عنوان تهيه‌كننده در مطبوعات منتشر شد. چند روز بعد يكي از خبرگزاري‌ها تركيب بازيگران مجموعه را كه در آن زمان هنوز نامي برايش انتخاب نشده بود اعلام كرد كه در واقع بازيگران نام برده شده، همان تيم بازيگري چند كار اخير بودند. مثل سيامك انصاري، سحر جعفري‌جوزاني، محمدرضا هدايتي، سعيد پيردوست، هادي كاظمي، نادر سليماني، نصرالله رادش و ...

در پي اين خبر، خبرگزاري ديگري اعلام كرد كه مهران مديري در اين مجموعه از بازيگران شناخته شده و مطرح سينما استفاده مي‌كند كه در پي همين خبر از حضور امين حيايي و خسرو شكيبايي در چند قسمت از اين مجموعه خبر داد.

اين اخبار هيچ‌گاه نه از سوي توليدكنندگان مجموعه به شكل صددرصد تاييد شد و نه آن را تكذيب كردند. بعدها از گوشه و كنار خبر رسيد كه علاوه بر امين حيايي، همسرش نيلوفر خوش‌خلق نيز در اين مجموعه بازي دارد.

حامد بهداد و حتي پرويز پرستويي ديگر بازيگران سرشناسي بودند كه از آنها براي حضور يكي، دو قسمتي در اين مجموعه خبر داده مي‌شد، نكته جالب ديگر در ميان اسامي بازيگران حضور سيدجواد رضويان بود، كسي كه در دو كار قبلي مديري يعني «شب‌هاي برره» و «باغ مظفر» همكاريش در آخرين دقايق با اين پروژه‌ها منتفي شده بود و امسال هم خودش به عنوان كارگردان مجموعه «قرارگاه مسكوني» را براي نوروز شبكه تهران آماده داشت، به همين دليل حضور او در اين مجموعه كمي عجيب به نظر مي‌رسيد. در هر حال مديري با وجود همه اين شايعات كارش را ادامه داد.

3- سكوت خبري سريال‌هاي مديري توسط عوامل آن معمولا در آستانه پخش مجموعه شكسته مي‌شود و درهمين ايام است كه صحت و سقم شايعات پيراموني مجموعه مشخص مي‌شود. شايد اولين نكته‌اي كه همگان بخواهند از آن مطلع شوند، تركيب بازيگران مجموعه باشد. همين ابتدا خيالتان را راحت كنيم. از خسرو شكيبايي، امين حيايي و همسرش، حامد بهداد و جواد رضويان در اين مجموعه خبري نيست. البته شايد در آن زمان توافقاتي ميان اين بازيگران و مديري براي بازي در «مرد هزار چهره» انجام شده بود؛ اما همگي آنها به استثناي رضويان به ترتيب درگير پروژه‌هاي «حيران»، «كلاه پهلوي» و «زخم‌هاي رويا» هستند و شايد تداخل فيلمبرداري اين آثار با كار مديري مانع از همكاري‌شان شده است.

در هر حال اينها در مجموعه مديري بازي ندارند. اما پژمان بازغي، عليرضا خمسه، نگار فروزنده و بهاره رهنما از جمله بازيگران جديد اين سريال هستند.

از ميان بازيگران ثابت كارهاي مديري هم مي‌توان به بازي سيامك انصاري، ساعد هدايتي، شقايق دهقان، اليكا عبدالرزاقي، شايان احدي‌فر، نادر سليماني، روشنك عجميان و سحر جعفري‌جوزاني اشاره كرد. همان‌طوري كه قبلا هم گفته شد خود مهران مديري ايفاگر نقش اصلي مجموعه است.

4- از ميان بازيگراني كه از آنها نام برديم، حضور يكي بيش از بقيه جلب توجه مي‌كند شايد فكر كنيد آن يك نفر پژمان بازغي است. نه آن يك نفر عليرضا خمسه است. خمسه كه پس از سال‌ها اين اواخر با يك «مشت پر عقاب» در نقش گروهبان «شه‌پرست» خوش درخشيد، حالا به جمع بازيگران سريال‌هاي مديري آمده تا با توجه به شرايطي كه در اين مجموعه برايش مهيا مي‌شود بتواند گوشه‌اي ديگر از هنر طنزش را رو كند. قطعاً رودررويي مديري و خمسه كه هر كدام در عرصه كمدي سبك و سياق خاص خودشان را دارند جالب باشد.

نكته‌اي كه خود خمسه به خوبي به آن اشاره مي‌كند: «وقتي از طرف مهران مديري براي اين كار دعوت شدم، آن را به فال نيك گرفتم و بسيار خوشحال شدم؛ چون او كارگرداني آگاه به كمدي است و تسلط منحصربه‌فردي روي اين ژانر دارد. مطمئن هستم با تسلط و دقت نظري كه او روي كار و اجراي نقش‌ها دارد، بازيگرها مي‌توانند بازي خوبي در اين مجموعه ارائه دهند. در هر حال براي من اين سريال در كارنامه كاري‌ام، اثري تأثيرگذار و متفاوت خواهد بود و فكر مي‌كنم بتواند جزء سريال‌هاي پرمخاطب نوروز امسال شود.»

خمسه در اين مجموعه نقش رئيس باند مافيا با نام «قداره بنديان» را برعهده دارد. شخصيتي كه در قسمت‌هاي دوازدهم تا چهاردهم در مجموعه حضور خواهد داشت.

5- زوج مهران مديري و پيمان قاسم‌خاني را بي‌شك بايد زوج طلايي طنز تلويزيون ناميد. مطمئن هستم همه روي اين مسئله اتفاق نظر دارند و حالا اين زوج هنري بار ديگر در كنار يكديگر قرار گرفته‌اند تا اثري متفاوت در عرصه طنز تلويزيون خلق كنند.

پيمان در «مرد هزار چهره» به سراغ اقتباس رفته و شايد همين عامل كار آنها را بيش از پيش متمايز كند او مي‌گويد: «ساختمان اوليه مجموعه براساس رمان «پخمه» نوشته عظيم نسيم شكل گرفت و فيلمنامه برداشتي است آزاد از اين كتاب.»

محراب قاسم‌خاني، سروش صحت، اميرمهدي زوله و خشايار الوند گروه نويسندگان مجموعه «مرد هزار چهره» را تشكيل مي‌دهند كه به سرپرستي پيمان قاسم‌خاني فيلمنامه را مي‌نويسند قطعاً نگارش فيلمنامه اثري دنباله‌دار كه ساختاري اپيزوديك ندارد توسط تيمي 4 نفره كمي مشكل به نظر مي‌رسد نكته‌اي كه پيمان هم به آن اشاره مي‌كند: «حضور 4 نويسنده، قطعاً كار را سخت‌تر مي‌كند و با توجه به شكل داستاني مجموعه طراحي داستان و نگارش فيلمنامه هم متفاوت‌تر از كارهاي قبلي است، اما با توجه به اينكه ما با يكديگر راحت هستيم، خيلي زودتر به نتيجه دلخواه مي‌رسيم، آنها فيلمنامه را مي‌نويسند و در پايان من نظارت نهايي را انجام مي‌دهم، اگر حس كنم كار احتياج به بازنويسي دارد، قطعاً آن را بازنويسي مي‌كنم.»

قاسم‌خاني هم به اين سريال خيلي اميدوار است: «مرد هزار چهره چون شكل داستاني دارد تجربه متفاوتي در بين كارهاي مهران مديري محسوب مي‌شود و من به آن خيلي اميدوارم.»


Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes