تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

کدام بازیکنان فوتبال بینی خود را عمل کرده‌اند+عکس

شهرت چه کارها که نمی‏کند! وقتی معروف و مطرح نیستی و کاری هم به کار کسی نداری و یک گوشه احیاناً دنج داری و برای خودت بی‏سروصدا زندگی می‏کنی برایت چه اهمیتی دارد که چهره‏ات چگونه باشد؟! مثلاً بینی‏ات بیش از اندازه بزرگ باشد یا به قول فوتبالیست‏ها در آفساید قرار داشته باشد‌، گونه‏هایت کم و زیاد باشد! ابروهایت پرپشت باشد یا نباشد! چانه‏ات چنین و چنان باشد و... اما وقتی معروف می‏شوی و مثلاً در خیابان همه تو را به یکدیگر نشان می‏دهند، روی جلد می‏روی و حتا آب خوردنت هم برای جماعت فوتبال‏دوست می‏شود خبر دست اول، چرا‌که "خوش‏سیما" ‌نباشی؟! چرا اندکی بینی‏ات را به‏وسیله عمل پلاستیک و غیرپلاستیک کوچک نکنی، چرا زیر ابروهایت ریزش پیدا نکند! چرا سری به گونه‏ها و چانه‏هایت نکشی و هزار کار دیگر. آخر مردمی که قرار است هر روز عکس و تصویر تو را در رسانه‏ها ببینند مگر چه گناهی کرده‏اند که "باید" چهره کریه‏المنظرت را تحمل کنند؟! پس تو، به خاطر مردم هم که باشد باید خوش‏چهره باشی، هرچه باشد "تو" دیگر متعلق به خودت نیستی و متعلق به "همه" هستی.

پس هیچ ایرادی ندارد که بخواهی زیبا باشی و خوش‏چهره. حکایت امروز ما اما حکایت فوتبالیست‏ها و اهالی فوتبال است که با عمل جراحی کمی تا قسمتی مثل فرهاد و فرزاد مجیدی و علی‏رضا نیکبخت واحدی زیباتر می‏شوند یا شاید هم بدتر می‏شوند مثل... یا مثل رضا عنایتی و حسین کعبی آن‏چنان تغییری نمی‏کنند و یا مثل فیروز کریمی براساس توصیه دکتر و برای برداشتن پولیپ بینی، عمل می‏کنند و البته از این فرصت هم استفاده می‏کنند و دستی به بینی مبارک می‏کشند... گزارش کوتاه زیر می‏پردازد به برخی اهالی فوتبال که بنابه هر دلیلی که- هیچ ربطی به ما ندارد- بینی‏های خود را به‏دست جراحان پلاستیک سپرده‏اند.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


امیدواریم دوستانی که نامشان را می‏بریم از ما دلگیر نشوند و در آخر این‌که ممکن است برخی اسامی از برادران فوتبالیستی که بینی‏های خود را عمل کرده‏اند از دست ما در رفته باشد که اگر چنین باشد در همین‏جا از شما مخاطبان عزیز پوزش می‏طلبیم. ‌فیروز کریمی (اعتراف در مثلث شیشه‌ای) فیروز کریمی را کسی نیست که نشناسد، سرمربی فعلی صبای قم و سرمربی سابق تیم‏هایی چون استقلال تهران و اهواز، ابومسلم مشهد و... عموفیروز چندماه پیش رسماً در برنامه مثلث شیشه‏ای به رضا رشیدپور مجری این برنامه اعلام کرد که بنابر توصیه‏های پزشکی، بینی خود را عمل کرده و احتمالاً اندکی نیز وضعیت آن را از "باب" زیبایی سروسامان داده است.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


رضا عنایتی (انگار فرقی نکرده!) به قول علی انصاریان شاید وقتی رضا عنایتی را برای عمل بینی به اتاق عمل بردند اشتباهی بینی فرد دیگری را به جای بینی او عمل کردند؛ زیرا به گواه تصاویر بینی رضا عنایتی چه قبل و چه بعد از عمل تغییر خاصی نکرده است! حسین کعبی (منکر پلاستیک می‌شود!)

عكسدوني axduoni.blogspot.com

حسین کعبی که به‏علت شکستگی بینی چند وقتی بینی خود را گچ گرفته بود، منکر عمل زیبایی برروی بینی خود می‏شود اما می‏گویند او بینی‏اش را جراحی پلاستیک کرده اما همان‏طور که گفتیم خودش این قضیه را منکر می‏شود و البته به نظر هم نمی‏رسد تغییر خاصی در بینی حسین کعبی ایجاد شده باشد.

عكسدوني axduoni.blogspot.com

علی‏رضا نیکبخت واحدی (هرروز بهتر از دیروز!) می‏گویند چندبار بینی‏اش را عمل کرده، اما ما به همان یک‏بار بسنده می‏کنیم و اعتقاد داریم علی‏رضا یکی از خوش‏تیپ‏ترین و خوش‏چهره‏ترین بازیکنان فوتبال ایران است که عمل بینی حسابی به او ساخته و بهتر از گذشته‏اش که در ابومسلم مشهد بازی می‏کرد شده است.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


‌فرهاد مجیدی(رقیب سرسخت نیکبخت!) در مورد فرهاد مجیدی نیز مثل نیکبخت می‏گویند چندبار عمل بینی کرده اما یک‏بار عمل کردنش قطعی است و مثل نیکبخت جراحی پلاستیک به او هم ساخته و بزنیم به تخته خوش‏تیپ‏تر وخوش‏چهره‏تر شده است.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


فرزاد مجیدی (پیرو راه برادر) او هم از برادر بزرگتر خود "فرهاد" تقلید کرده و با عمل بینی به جمع خوش‏تیپ‏های فوتبال ایران افزوده شده است.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


‌علی علیزاده (جراحی در شیراز) علی علیزاده که سلطان اوت دستی ایران و آسیاست زمانی‏که شاگرد شاغلام در مقاومت سپاسی بود عمل بینی کرد و به همین خاطر چند بازی نیمکت‏نشین هم شد.

عكسدوني axduoni.blogspot.com


‌مهرزاد معدنچی (همانند علیزاده) او به همراه علی علیزاده طی یک نقشه از پیش تعیین شده عمل بینی کردند و به فکر آینده خود بودند آینده‏ای که علیزاده را راهی پرسپولیس و استقلال کرد و معدنچی را راهی پرسپولیس و امارات کرد.

عكسدوني axduoni.blogspot.com

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes