تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

اعلام اسامی برندگان جوایز جشنواره 28 فیلم فجر

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن كریم آغاز شد.
سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره، سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا سجادپور مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد، حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، بهمن حبشی مدیر دفتر مجامع و جشنواره‌های وزارت ارشاد، شفیع آقامحمدیان مدیر عامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی در این مراسم حضور دارند.
ابراهیم حاتمی‌كیا، مهدی فقیه، سیروس الوند، حمیده خیرآبادی، حسن زاهدی، محمدرضا شرف‌الدین، محسن علی‌اكبری، حبیب‌الله كاسه‌ساز، حبیب اللهیاری، حبیب‌الله بهمنی، امیر جعفری، بهرام عظیمی، لادن مستوفی، شهرام اسدی، جهانگیر الماسی، جعفر دهقان، مجتبی فرآورده، ابوالقاسم طالبی، سعید صادقی، علی غفاری، داریوش بابائیان، حمید قدیریان، امیرحسین شریفی، اسحاق خانزادی، اسماعیل سلطانیان، حبیب احمدزاده، حسین طلابیگی، ابراهیم فروزش، بهرام توكلی، علی‌اكبر قاضی‌نظام، محسن قاضی‌مرادی، منوچهر شاهسواری، انسیه شاه‌حسینی، سیدسعید سیدزاده و همایون اسعدیان از جمله هنرمندانی هستند كه در مراسم اختتامیه حضور دارند.

بعد از تلاوت آیات قرآن، قطار بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به حركت در آمد و پس از مرور فیلم‌های برگزیده دوره‌های مختلف جشنواره به ایستگاه بیست و هشتم رسید و بعد از آن «علی معلم» مجری مراسم در میان تشویق مخاطبان به روی صحنه آمد.

* شمقدری: در پیگیری سیاست‌های خود جدی هستیم
در ادامه این مراسم، جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: در واپسین ساعات پایانی بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستیم، این روزها فرصتی بود كه با هم در سالن‌های سینما گرد هم جمع شویم. در تجربه‌هایی با هم شریك شدیم. لحظاتی بود كه گریستیم، خندیدیم، نگران شدیم، شادمان گشتیم، قضاوت كردیم، قضاوت شدیم.
وی افزود: این‌ها همه بهانه بود كه به هم نزدیك شویم، همدیگر را از نزدیك ببینیم. و این مقدمه‌ای بود كه به همدلی برسیم. این یك تجربه بود كه می‌تواند در همه جا تكرار شود. رمز این همدلی در ویژگی و ذات فرهنگ است. می‌توان با فرهنگ به همزبانی و همدلی دست یافت. فرهنگ و هنر نقطه اتصال است نه افتراق.
وی تصریح كرد: ما در پیگیری سیاست‌هایمان جدی هستیم. تفسیر و تحلیل‌های حاشیه‌ای نشود، تفسیر آن را از خودمان بخواهید. من در اینجا می‌گویم هدف فقط اعتلای سینمای ایران، اعتلای فرهنگ و هنر ایران و اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز است و در این راه از اندك سرزنش‌ها و بعضی شبهه‌افكنی‌ها خوف نداریم.
البته هر توصیه، موعظه و نصیحتی را كه خالصانه و دلسوزانه باشد را با طیب خاطر می‌پذیریم و به آن عمل خواهیم كرد.
شمقدری در ادامه گفت: قبل از پایان سال جاری جلسه‌ای خواهیم داشت و تشریح سیاست‌های آینده را مفصل اعلام خواهیم كرد و اولین جلسه شورای عالی سینما به ریاست رئیس جمهور محترم در اسفندماه برگزار خواهد شد و تصمیمات كلان در خصوص سینما اخذ خواهد شد و استانداردسازی یكی از ابزارهای كلیدی ترسیم این سیاست‌ها خواهد بود. چشم‌انداز و افق سینمای ایران متكی بر باورهای ایرانی اسلامی و صلح و دوستی و محبت و عدالت رقم می‌خورد. ما در سینمای ایران در جست‌وجوی مخاطب جهانی با تكیه بر فطرت آدمی خواهیم بود.
راه آینده سینمای ایران را مخاطبین هوشمند و فهیم رقم خواهند زد و این راه از علائق انگیزه‌ها، اندیشه‌ها و باورها و ذوق فیلمساز ایرانی محقق خواهد شد. از همه یاری می‌طلبیم.
وی در پایان اظهار داشت: از همه دست‌اندركاران و مدیران. اصحاب رسانه، فیلمسازان، لابراتوار، استودیوها، كارمندان و مخاطبین و صاحبان سالن‌های سینما تشكر می‌كنیم.
ما امروز اینجا ایستاده‌ایم مدیون شهداء، امام و انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب اسلامی نیز فرزند فرهنگ عاشورایی است و از همین جا به روح بلند امام و همه شهدای درود می‌فرستیم و با آنان عهد می‌بندیم سینمای ایران را در مسیر زیبایی‌های عاشورا و فرهنگ حسینی جاری و ساری سازیم.

* وزیر ارشاد: سینماگران برای حضور بیشتر در صحنه‌های جهانی تلاش كنند
به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمله «به پایان آمد این دفتر حكایت همچنان باقی» صحبت‌های خود را در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر آغاز كرد.
وی در ابتدای صحبت خود گفت: بحمدالله والمنه هدهد خوش خبر حسن انجام، به «ملك سلیمان» رسید و جامی به «رنگ ارغوان» از شراباً طهورای توفیق سر كشید.
«نفوذی» به اعتبار در دل مخاطب كرد و «طلا و مس» را بر محك ارزیابی آورد. كه البته طلائی‌هایش با عیار بالا بود و مس‌هایش مطلا بود!
تقاضای شركت 79 فیلم و تنوع آن‌ها در این جشنواره گرچه قابل اعتناست اما حضور 7 فیلم در حوزه كودك و نوجوان به تنهایی اعتبار افزاست.
98 فیلم سینمایی از 48 كشور با حضور میهمانان ارجمندی از 61 كشور، جایزه جشنواره را جلوه‌گر ساخت.
وی افزود: انصاف را كه در این شرایط سخت و جنگ نرم این استقبال از جشنواره «بیداری رویاها» بود كه برای نقش‌آفرینی در سینمای جهانی باید «خواب‌های دنباله‌دار» دید تا برای تعبیرش از «پسران آدم و دختران حوای» این «خاك كیمیا» كمك بگیریم.
گرچه «عصر روز دهم» انعكاس «یك گزارش واقعی» از «شب واقعه» است اما «ناسپاسی» است اگر به «شكارچی شنبه‌ها» اقتدار فیملساز ایرانی مسلمان را نچشانیم.
همراه با «پرواز مرغابی‌ها» از كنار معبد «آناهیتا» گذر كنیم تا درودی از همگتانه افسانه به شهر قصه‌های هزار و یك شب بفرستیم و از اینجا «بدرود بغداد» را زمزمه كنیم.
«راه انبیاء» اگر مسیر تحقق آرمان‌های سینمای ملی گردد كه بی‌گمان نشان از «راه فیروزه» خواهد داشت، هویت «بیرق طلایی» ما را در «جام جهان‌نما» به نمایش خواهد گذاشت تا از سیمرغ ما «ققنوس طلایی» سر برآورد.
وی ادامه داد: ماموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حفظ كیان نظام و صیانت از ارزش‌ها در بعد فرهنگی است كه هنر و ادب را نیز شامل است.
بیش از هر انتظاری از كارگزاران این وزارتخانه، توقع رعایت حق‌الناس و حرمت و كرامت ارباب ادب و هنر را دارم، به وعده، دقت بیشتری شود تا ماجرای جایزه سال گذشته تكرار نگردد كه «المسئول حر حتی یعد»؛ مسئول تا قول نداده است آزاد است و چون قول داد در بند خواهد بود.
حسینی در ادامه بیان داشت: از سینماگران نیز انتظار می‌رود پاشنه‌ها را برای حضور بیشتر در صحنه جهانی بالا كشند و آستین‌ها را بالا زنند كه برای سرعت گرفتن در دولت دهم همه چیز مهیاستف خصوصا آنگاه كه منشور دولت از زبان رئیس جمهوری مردمی و فرهنگی اعلام گشته است. به همین منظور دفتر حمایت از حقوق معنوی آثار هنرمندان ایرانی با رویكرد اقتصاد هنر و عرضه فیلم‌های ارزشمند شده را در رایزنی‌های فرهنگی ایجاد خواهیم كرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان داشت: تنوع مضامین و سوژه‌های نو خصوصاً با حضور پررنگ جوانان، وادارم می‌سازد كه از برادر عزیزم آقای جواد شمقدری قدردانی كنم.
از یكایك همكاران، دست اندركاران، فیلمسازان، خبرنگاران و شركت‌كنندگان، سپاسگزارم و شما را به ایزد منان می‌سپارم.
توفیق رفیق طریق عزت و اعتبارتان باد.

* تقدیر ویژه جشنواره از نادر ابراهیمی
برای تقدیر از «نادر ابراهیمی»، «سیروس الوند» كارگردان سینما به دعوت مجری مراسم به روی صحنه آمد.
الوند جایزه ویژه‌ای را از سوی جشنواره فیلم فجر به همسر نادر ابراهیمی نویسنده فقید اهدا كرد.
سیروس الوند در این مراسم گفت: دهه چهل دهه مهمی برای سینما و ادبیات است و ابراهیمی فعالیت خود را از این دهه آغاز كرد و آثار تاثیرگذاری را برای مخاطبان به نگارش درآورد.
همسر نادر ابراهیمی در این مراسم از تقدیر ویژه جشنواره، تشكر كرد.

جوایز بخش‌های مختلف جشنواره به شرح زیر است؛

* بخش نقش خیال- آثار پویانمایی
در ادامه مراسم در دو پرده ویدئو آرت عاشورا پخش شد و با اعلام مجری و پخش یك میان‌برنامه یك دقیقه‌ای مراسم اهدا جوایز آغاز شد.
هیات داوران بخش نقش خیال- مسابقه آثار پویانمایی به روی صحنه آمدند و پس از اعلام نامزدها توسط مجری، این گروه از داوران جوایز خود را به این شرح اعلام كردند: جایزه سیمرغ بلورین بخش مسابقه آثار پویانمایی به «شهر خاموش» ساخته «امیر مهران»، دیپلم افتخار این بخش به اثر «نوازنده» ساخته «كیانوش عابدی» اهدا شد.
سعید توكلیان، امیرمحمد دهستانی و رضا تقدسی داوران این بخش از جشنواره بودند.

* بخش چشم واقعیت- فیلم‌های مستند
در ادامه مراسم هیات داوران بخش چشم واقعیت به دعوت مجری به روی صحنه آمدند.
این داوران شامل مهدی همایونفر، حبیب احمدزاده، سعید صادقی و رضا برجی جوایز خود را به این شرح اعلام كردند: سیمرغ بلورین بهترین مستند بلند به «فیما امامی و رضا دریانوش» كارگردانان فیلم «جای خالی آقا یا خانم ب»، سیمرغ بلورین بهترین مستند كوتاه و نیمه بلند به «رضا فرهمند» كارگردان فیلم «اتاق صعود»، دیپلم افتخار این بخش به «فتح‌الله امیری» كارگردان فیلم «زندگی در كسوف»، دیپلم افتخار دیگر این بخش به «سیدحامد نوبری» كارگردان فیلم «فقط كمی نور» تقدیم شد.
در ادامه مراسم چند قطعه موسیقی توسط علیرضا قربانی به صورت زنده اجرا شد.

* بخش ویدئو سینما
هیات داوران این بخش (مسابقه آثار ویدئویی) شامل مهناز مظاهری، قاسم قلی‌پور، محمدرضا اعلامی، جهانگیر الماسی و حبیب‌الله بهمنی جوایز خود را به این شرح اعلام كردند: در بخش مسابقه آثار ویدئویی بلند دو دیپلم افتخار به «احسان عبدی‌پور» كارگردان فیلم «افسانه 98» و «امین فرج‌پور» نویسنده فیلمنامه «دویدن در میان ابرها» اهدا شد.
در بخش مسابقه آثار ویدئویی كوتاه نیز یك سیمرغ بلورین به «فرشید اخلاقی‌پور» كارگردان فیلم «تالار عروسی بوف كور» تقدیم شد و یك دیپلم افتخار به «طوفان نهان‌قدرتی» نویسنده و كارگردان فیلم «ترانه‌ای برای لوبا» اختصاص یافت.

* بخش نگاه نو- فیلم‌های اول و دوم
در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم 4 دیپلم افتخار اهداء شد.
دیپلم افتخار بهترین نویسنده به «جلیل سامان» برای فیلم «زندگی»، دیپلم افتخار بهترین نویسنده به «احمد كاوری و داود امیریان» برای فیلم «نفوذی»، دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری به «تورج اصلانی» برای فیلم‌های «زمزمه با باد» و «بدرود بغداد»، دیپلم افتخار بازیگر نقش اول به «رضا خدادبیگی» برای فیلم «زندگی»، همچنین در بخش بهترین كارگردانی یك دیپلم افتخار به «احمد كاوری» و «مهدی فیوضی» برای فیلم «نفوذی» اهدا شد و سیمرغ بلورین این بخش از جشنواره به «بهرام توكلی» كارگردان فیلم «پرسه در مه» رسید.
در ادامه جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «زندگی» به تهیه‌كنندگی «همایون رضا عطاردی» اهدا شد و دبیرخانه جشنواره از فیلم «راز دشت تاران» به كارگردانی «هاتف علیمردانی» و «محمد لطفعلی» به خاطر بهره‌گیری خاص از جلوه‌های ویژه اهدا كرد.
همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و دوم به فیلم «نفوذی» به تهیه‌كنندگی جمال شورجه و حسن علیمردانی اختصاص یافت.

*بخش‌های بهترین جلوه‌های ویژه، چهره‌پردازی و طراحی لباس و صحنه
در ادامه مراسم جوایز بخشهای چهره پردازی و جلوه های ویژه و طراحی لباس و صحنه اهداء شد.
مجری مراسم از داوران این بخش دعوت كرد تا روی صحنه حضور یابند.
همچنین جواد شمقدری و مهدی مسعودشاهی نیز برای اهداء این جوایز روی صحنه آمدند.
ابوالقاسم طالبی، اسفندیار شهیدی، ابراهیم فیاض، محسن علی‌اكبری و سیدناصر هاشم‌زاده به روی صحنه آمدند و جوایز این بخش را به این شرح اعلام كردند:
سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی به «سعید ملكان» برای فیلم «ملك سلیمان» اختصاص یافت و در بخش جلوه‌های ویژه سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی به «محسن روزبهانی» برای فیلم «شب واقعه»، سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به «هدیش بیگدلی‌شاملو» برای فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» و سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به «لئو لو» برای فیلم «ملك سلیمان» اهدا شد.
در ادامه سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس و صحنه به «عباس بلوندی» برای فیلم «شب واقعه» اهدا شد.

* بخش‌های صدای فیلم و موسیقی
در ادامه مراسم هیات داوران بخش مسابقه سینمای ایران جوایز بخش‌های صدای فیلم و موسیقی جشنواره فیلم فجر را اهدا كردند.
در بخش صدای فیلم سه سیمرغ بلورین به این شرح اهدا شد:
سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری به «وحید مقدسی» برای فیلم «بیداری رویاها»
سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری به «سیدعلیرضا علیدی» برای فیلم «آل»
سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری به «كیسون چانگ» برای فیلم «ملك سلیمان»
همچنین در بخش موسیقی دو سیمرغ بلورین به ترتیب به «بهزاد عبدی» برای فیلم «آل» و «چان كونگ وین» برای فیلم «ملك سلیمان» اختصاص یافت.

* بخش بازیگران مكمل نقش مرد و زن
در ادامه مراسم با حضور هیات داوران بخش مسابقه سینمای ایران جوایز بازیگران نقش مكمل به برگزیدگان اهدا شد.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر بخش مكمل مرد به «مهدی فقیه» برای فیلم «ملك سلیمان» اهدا شد. در این بخش 5 بازیگر نامزد دریافت جایزه بودند.
همچنین سیمرغ بلورین بهترین نقش مكمل زن به «شیرین یزدان‌بخش» برای بازی در فیلم «لطفاً مزاحم نشوید» اهداء شد.

* بخش تدوین و فیلمبرداری
در ادامه نیز سیمرغ بلورین بهترین تدوین به «حسین غضنفری» برای فیلم «شب واقعه» اهدا شد و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری به «حسن كریمی» برای فیلم «به رنگ ارغوان» اختصاص یافت.

* بخش بهترین بازیگران نقش اول مرد و زن
در ادامه مراسم با حضور هیات داوران سیمرغ های بلورین بهترین بازیگران نقش اول مرد و زن و فیلمبرداری به برگزیدگان اهدا شد.
در این بخش جواد شمقدری از سیدمحمد حسینی و علی نصیریان برای اهدا جوایز دعوت به عمل آورد.
دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد به «هدایت هاشمی» برای فیلم «لطفا مزاحم نشوید» اهدا شد و سیمرغ بلورین این بخش به «محسن طنابنده» برای بازی در دو فیلم «سنگ اول» و «هفت دقیقه تا پاییز» اختصاص یافت.
دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن به «مریلا زارعی» برای فیلم «كیفر» رسید و سیمرغ بلورین این بخش به «نگار جواهریان» برای فیلم «طلا و مس» اهدا شد.

* بخش فیلمنامه
در این بخش دو جایزه به این شرح اهدا شد:
سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی به «مصطفی رستگاری» برای فیلم «چهل سالگی»
سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه به «همایون شهنواز» و «شهرام اسدی» برای فیلم «شب واقعه»

* بخش كارگردانی
در ادامه مراسم هیات داوران سینمای ایران جوایز كارگردانی را اهدا كرد.
در بخش كارگردانی یك دیپلم افتخار به «علیرضا امینی» برای كارگردانی فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» رسید و دو جایزه ویژه هیات داوران به ترتیب به «همایون اسعدیان» برای فیلم «طلا و مس» و «علیرضا رئیسیان» برای فیلم «چهل سالگی» رسید.
در ادامه نیز سیمرغ بلورین بهترین كارگردانی به «ابراهیم حاتمی‌كیا» برای فیلم «به رنگ ارغوان» اهدا شد.
حاتمی‌كیا در هنگام دریافت جایزه خود گفت: خوشحالم كه به یاری خدا این فیلم پخش شد و به جاودانگی رسید. به ما هنرمندان اعتماد كنید چون ما با حساسیت جامعه و مسائل اجتماعی را می‌بینیم و هنر ما در كنج‌خانه‌های شما نفوذ می‌كند پس به ما اعتماد كنید.
من از آقای شمقدری كه شجاعت به خرج دادند و زمینه نمایش این فیلم را فراهم كردند تشكر و قدردانی می‌كنم.

* بخش مردمی جشنواره
سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم «به رنگ ارغوان» به تهیه‌كنندگی «سیدجمال ساداتیان» اهدا شد.
این فیلم با كسب 68 درصد آراء سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص داد.
جایزه بهترین اثر ویدئویی نیز به فیلم «سایه بر خورشید» اهدا شد.

* بخش بهترین فیلم
فیلم «به رنگ ارغوان» به تهیه‌كنندگی «سیدجمال ساداتیان» از سوی هیات داوری سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را به خود اختصاص داد.
ساداتیان در هنگام دریافت جایزه از تلاش‌های شمقدری برای نمایش این فیلم تقدیر كرد.

* بخش‌ نگاه ملی
در ادامه مراسم در بخش جوایز ویژه از نگاه ملی، سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی (ایرانی اسلامی) به فیلم «عصر روز دهم» به تهیه‌كنندگی «منوچهر محمدی» اهدا شد.
پلاك زرین این بخش نیز به فیلم «ملك سلیمان» به كارگردانی «شهریار بحرانی» اهدا شد.
در هنگام اهدای جوایز بخش نگاه ملی همچنین یكی از سرداران دوران دفاع مقدس حضور داشت.

* تقدیر از علی نصیریان
در این بخش یك لوح تقدیر و 18 سكه از سوی جشنواره با عنوان جایزه حقوق بشر اسلامی به «علی نصیریان» بازیگر پیشكسوت سینمای ایران اهدا شد.
مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دقایقی پیش به كار خود پایان داد.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes