تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۶ اسفند ۲۸, سه‌شنبه

اس ام اس جدید


اس ام اس جدید

یه عالمه اس ام اس جدید

O

O

O
اين سه تا سنگ رو بگير يه قل دو قل بازي كن ، تو كه اس ام اس جديد نداري


زندگی بدون عشق یعنی شلوار كردی بدون كش



اگر در قلب مرا باز کنی صدایی خواهی شنید که میگوید:

.

.

.

.

جون مادرت در و ببند سوز میاد


این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است

بعداز خواندن الکی بحندند


تو را چون بادبادك دوست دارم
مثال پول قلك دوست دارم
تو گفتي بچه اي باشد ولي من
تورا قد لواشك دوست دارم


عذر مي خوام كه بد موقع مزاحم شدم
يه سوال داشتم
مي خواستم ببينم كفن جيب داره ؟!!


يه دختره به يه پسره ميگه اگه منو بوس كني واسه هميشه براي تو ميمونم
پسره ميگه: ممنونم از هشداري كه بهم دادي !!!



به اندازه ی صداقت پینوکیو و رفاقت تام و جری و هوش پت و مت دوست دارم


عزيز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنيا جمع بشن بخوان تورو از من بگيرن
ميگم چرا شما زحمت كشيدين!!!
خودم مي آوردمش !


بر اساس جديدترين تحقيقات ، تنها 20% از مردها عقل دارند! ... مابقي همگي زن دارند


غضنفر قرص جلوگيري از حاملگي مي بينه ميگه:
خوش به حال خانوما، چقدر قرصاشون كوچيكه
قرص جلوگيري مردا هم خيلي بزرگه هم مزه ي پلاستيك ميده !


بهار آمد و شمشاد ها جوان شده اند, پرندگان مهاجر ترانه خوان شده اند(طرح تلقین گرما در سرما)



دخترا با 1000 اميدو آرزو با يه1 پسر دوست ميشن..اما پسرا با 1 آرزو با 1000تا دختر


گويند ... سخت و سخت تر از ...
انتظار . . .
براي اس ام اس من
خيلي انتظار كشيدي آره ؟!


شعر غضنفر براي دوست دخترش:
صبح كه دره پنجرمون وا ميشه
عصر كه در پنجرمون وا ميشه
شب كه در پنجرمون وا ميشه
واي كه چقدر پنجرمون وا ميشه !!!



دانشجوی پسر +۱ دانشجوی پسر = انتظار برای رسیدن ۲ دانشجوی دیگر جهت بازی حکم
دانشجوی دختر + ۱ دانشجوی پسر = عشق
دانشجوی دختر + ۱ دانشجوی دختر = غیبت از یه دانشجوی پسر


عشق نمي پرسه اهل كجايي
فقط ميگه توي قلب من زندگي كن
عشق نمي پرسه چرا دور هستي
فقط ميگه هميشه با من هستي
عشق نميگه دوستم داري؟
فقط ميگه دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
عشق خيلي گه هاي ديگه هم مي خوره كه نبايد باور كني !!!!



انواع دخترا...:13 ساله ببو***17 ساله ليمو***22ساله هلو***29ساله آلبالو***35ساله خرمالو
*45ساله لبو***50ساله کدو***55ساله لولو***65 ساله يابو***75ساله زالو ......حالا اگه دختري... راستشو بگو کدومشي؟!؟!؟

اگه از من بپرسند خوشگلترين..با حالترين..مهربونترين..با مرامترين..و بهترين ادم دنيا کيه انگشمتو به سمت تو ميگيرم و ميگم اين نميتونه باشه


عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست



ميگن خدا به اندازه ي دل هر كس بهش نعمت ميده
پس دل تو بايد خيلي بزرگ باشه كه خدا تورو به من داده!!!



غضنفر بچشو ميبره توي لندن تا انگليسي ياد بگيره
سال بعد كه مياد سراغش نرسيده به مدرسه بچه هاي لندن داد ميزنن: اكبر ددون گلدي!!!


اس ام اسي نداشتم
چون كه دوستت ميداشتم يه بوس برات گذاشتم


مداح چراغ رو خاموش مي كنه، ميگه: برادرها لخت شيد، سينه بزنيد. يه ربع بعد مداحه ميگه چراغها رو روشن كنيد. يارو داد ميزنه، ميگه: نه، نه، روشن نكنيد. من هنوز شورتمو پام نكردم.




خداوند ديد زن گرسنه است نان را آفريد
ديد تشنه است آب را آفريد
ديد در تاريكي است نور را آفريد
ديد هيچ مشكل ديگه اي نداره مرد را آفريد!!!!


يارو توي جبهه بيسيم چي بوده ، زنگ ميزنه ميگه: آقا 5 تا عراقي دستگير كردم بيايد ببريد، ميگن چرا خودت نمياري؟
ميگه : نه شما بيايد، اينا نمي ذارن كه من بيام !!!



ما آدما بيشترين پول هارو واسه خريدن لباس ميديم
ولي بيشترين لذت رو بدون لباس مي بربم


طرح ايي ( گه رنگ ايرانسل)
با شركت در اين طرح و پرداخت ۰۰۰/۱۰۰ تومان ، هر گهي كه مي خواهيد بخوريد !!!



فتوا در مورد كمبود گاز:
از امشب آغوش هر كسي رو گير آوردين براي گرم شدن حلال است


سرانجام کشف شد که صاحب بیمارترین افکار و خشن ترین قلبها مردانی هستند که زود به زود عاشق می شوند ... روسكين


یه روز یه كامیون گلابی داشته توی جاده می رفته كه یه دفعه

می‌افته توی یه دست‌انداز، یكی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده

به كامیون نگاه می‌كنه و میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! گلابی‌ها

میگن: گلابی، گلابی! كامیون دورتر می شه، صداشون ضعیف‌تر می شه. گلابی

میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی! باز كامیون

دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! اما صدای گلابی دیگه به

گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزن به

موبایل گلابی، اما چه فایده كه گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن

نمی‌داده! گلابی یه نفر رو پیدا می‌كنه كه موبایل دولتی داشته، زنگ

می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی كه گلابی‌ها

گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها! گلابی ها می گن:

گلابی، گلابی! . . .

...

...

واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!


اس ام اس عاشقانه


عشق مثل 2 سر پرگار ميمونه
يه سر سوزني داره مثل تو كه يه جا واي ميسي
يه سر سوزن داره مثل من كه هي دورت مي گردم


X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X

اين سيم خاردار هارو دور خودت بكش تا كسي دستش به گل من نرسه



وفاي بي وفايان كرده پيرم برم يار وفا داري بگيرم، اگر يار وفاداري نديدم، سر قبر وفاداري بميرم
با وفا دوستت دارم


ooooooo<>ooooooo

اين ساعت مچيه منه. ولي زماني رو نشون نميده. عقربه هاشو مخصوصا در آوردم تا متوجه نشم كه چند وقته كه ازت دورم



sevirem your eyes
chunki onlar very nice
ne olnar bir dafa look at me
sonra dont forget me
gelbim tik tak for you
because I LOVE YOU



اختفوا يا ايها الذين لا يتمسمسون
.
.
.
.
تف بر شما اي كساني كه اس ام اس نمي دهيد

دورت بگردم چیست؟ دایره ای فرضی ست که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند

زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ،چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم


ادعا نمي کنم، همواره به ياد کساني هستم که دوستشان دارم ولي مي توانم ادعا کنم که لحظاتي که به يادشان نيستم نيزدوستشان دارم





مي دونستي اشک گاهي از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسي مي توني هديه کني اما اشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي از دستش بدي



هيچکس لياقت ديدن اشکاي تو رو نداره اوني که داره هيچوقت اشک تو رو در نمي اره


الهي مورچهگازت بگيره شامپو بره تو چشمات مگس بره تو گوشت اگه قراموشم کني!!!!!


ميداني چه مي شود وقتي تمام احساساتت و عشقت را جمع كني و همه را به يك نفر هديه كني ..! مايه نشاطش باشي و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بي اعتنا باشد و بي تفاوت . اينچنين است كه لحظه هاي خاموشي جان مي گيرد



زندگي شهد گل است
ميخوردش زنبور زمان
آنچه مي ماند از آن
عسل خاطره هاست...





اگر عشق نبود، به کدامين بهانه مي گريستيم و مي خنديديم؟! کدام لحظه ناياب را انديشه مي کرديم؟! و چگونه عبور روزهاي تلخ را تاب مي آورديم؟! آري! بيگمان پيش از اينها مرده بوديم، اگر عشق نبود.







زيباترين گل با اولين باد پاييزي پرپر شد. باوفاترين دوست به مرور زمان بي وفا شد. اين پرپر شدن از گل نيست و اين بي وفايي از دوست نيست. از روزگار است.
-


ازم پرسيد بخاطر کي زنده هستي؟ با اينکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"، بهش گفتم: "بخاطر هيچکس". پرسيد: پس بخاطر چي زنده هستي؟ با اينکه دلم داد ميزد "به خاطر دل تو"، با يه بغض غمگين بهش گفتم: "بخاطر هيچي". ازش پرسيدم: تو بخاطر چي زنده هستي؟ در حاليکه اشک تو چشمش جمع شده بود، گفت: بخاطر کسي که بخاطر هيچ زندست.




دارم از نگاه گرمت ميرسم به اوج باور. باورم کن که تويي تو. تو همون فرصت آخر دستاي سرد غروب و باز رو شونه هام مي بينم. واسه طلوع خورشيد، باز به انتظار مي شينم. اما از اول قصه آخرش رو ميشه فهميد. تو بايد باشي که بازم بشه عاشقونه خنديد. تقديم به عشق قشنگم.





تو برام تنهاتريني. تو برام قشنگتريني. تو نگيني. تو نگيني روي انگشتر قلبم. كاش ميشد تو دام چشمهات اسير هميشه بودم. كاش ميشد منو ميديدي كه برات دارم مي ميرم. نميخوام بي تو بمونم، چون ديگه چيزي ندارم. كاش مي شد گلهاي عشقم يه گلستاني مي ساختند. من ميون دشت گلهام، تو بالا خورشيد، روزهام كاش مي شد. چشمهاي پاكت، ماه شبهاي دلم بود، ديگه قصه اي ندارم، چون حالا من تو رو دارم. واسه دوست داشتن چشمهات، واسه اون ناز نگاهت، به شكار شب وروزم باشه، اشكالي نداره، بذار از عشقت بسوزم.








خوشبختي مثل يه توپ فوتبال ميمونه که وقتي ثابته بهش لگد ميزنيم ولي وقتي مره ميدويم دنبالش







من نشاني از تو ندارم اما نشاني ام را براي تو مي نويسم: درعصرهاي انتظار،به حوالي بي کسي قدم بگذار! خيابان غربت را پيدا کن و وارد کوچه پس کوچه هاي تنهايي شو! کلبه ي
غريبي ام را پيدا کن، کناربيدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهاي رنگي ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خيس پنجره برو! حرير غمش را کنار بزن! مرا مي يابي






»زندگي را دور بزن و آن گاه که بر تارک بلند ترين قله ها رسيدي، لبخند خود را نثار تمام سنگريزه هايي کن که پايت را خراشيدند




انديشيدن به پايان هر چيز شيريني حضورش را تلخ مي كند... بگذار پايان تو را غافلگير كند درست مانند آغاز.





تمام لحظه هاي دنيا واسه زمانيه که اصلآ انتظارشو نداري و هيچ لذتي بالا تر از دوست داشتن نيست پس حالا که انتظارشو نداري دوست دارم





اگه خدا تا لب پرتگاه بردت بدون يا از پشت گرفتتت .. يا همون لحظه پرواز رو يادت مي ده




هرگز حسرتي در هيچ کجاي دنيا اين چنين يکجا جمع نمي شود که در همين سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد ...




تو در من آن تب گرمي كه آبم ميكند كم كم, نگاهت نيز چون مستي خرابم ميكند كم كم, منم آن كهنه ديواري به جا از قلعه هاي سنگ كه باد و آفتاب آخر خرابم ميكند كم كم






به سلطان حقيقت ها فراموشت نخوام کرد
تو تنها شعله اي هستي که خاموشت نخواهم کرد





گر نيايي تا قيامت انتظارت مي کشم.
منت عشق از نگاه پر شرابت مي کشم.
ناز چندين ساله ي چشم خمارت مي کشم.
تا نفس باقيست
اينجا انتظارت مي کشم.....




وقتي كسي رادوست داري، گفتن آسان تراست، شنيدن آسان تراست، بازي كردن آسان تراست، كاركردن آسان تراست. ووقتي كه كسي تورا دوست دارد، خنديدن آسان تراست. واگر تنهاي تنها باشي، به مرگ فكركردن ازهمه چيزآسان تراست



دنيا مث بازي گل يا پوچ ميمونه .......**.......با تو گل بي تو پوچ





هر وقت قادر به شمردن قطرات بارون شدي اونوقت مي فهمي که چقدر دوست دارم



براي مردن ، افتادن از هيچ ارتفاعي لازم نيست..... فقط كافيست از چشم تو بيافتم




زندگي را نفسي ارزش غم خوردن نيست و دلم بس تنگ است . بي خيالي سپر هر درد است . باز هم مي خندم ، آن قدر مي خندم که غم از روي رود

خوب من... عشق در هيچ روزي جز همه روز تجلي پيدا نمي كند . پس مبارك باد بر من تجلي نام تو در قلب عاشقم...


فکر نکني وقتي ازت دورم يعني فراموشت کردم نه ................... فقط دارم بهت فرصت ميدم که دلت برام تنگ بشه

از تابش اشعه خورشيد بر جسم بي جان يک سگ فهميدم که حتي لاشه سگ نيز لايق بوسه خورشيد هست.


چي مي شد اگه خدا امروز وقت نداشت به ما بركت بده ، چرا كه ديروز ما وقت نكرديم از او تشكر كنيم . چي مي شد اگه خدا فردا ديگه ما را هدايت نمي كرد ، چون امروز اطاعتش نكرديم . چي مي شد اگه خدا امروز با ما همراه نبود ، چرا كه امروز قادر به دركش نبوديم .

زندگي جدولي است كه هر كس به حل آن پي ببرد ، جايزه اش مرگ است


بهترين راه پيش بيني آينده ، ساختن آن است


توي زندگي 3 راه رو دنبال كن : 1- دوست داشتن براي يك تجربه 2- عاشق شدن براي يك هدف 3- فراموش كردن رو براي قبول واقعيت

قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است ، قدر يك شب هم شده از آن پرستاري كنيد



مانده ام... که شب در کارنامه سیاهش چه دارد ؟!
.
.
.
.
.
که این همه ستاره از آن اوست !


خواستم زندگي کنم ، راهم را بستند ستايش کردم ، گفتند خرافات است عاشق شدم ، گفتند دروغ است گريستم ، گفتند بهانه است خنديدم ، گفتند ديوانه است دنيا را نگه داريد ، مي خواهم پياده شوم ! « دکتر علي شريعتي


برای انسان های بزرگ ،بن بست وجود ندارد ،چون بر این باورند که:"یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت."


شبی از شبها تو به من گفتی كه شب باش: من كه شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی كه تو فانوس شب من باشی


مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه


آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من


همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد


مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد


گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

باز در كلبه ی عشق عكس تو مرا ابری كرد.عكس تو خنده به لب داشت ولی اشك چشم مرا جاری كرد


دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت


روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو


من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام

آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته

عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با

زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباست

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.
-------------------------------------------------------
ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!

-----------------------------------------------------
من و تو جر‌ات پرواز همه پرنده هاییم / واسه تا ابد رهایی ما دو بال آشناییم


دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست


چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!


روحی که یک بار سایه خدا را دیده باشد ، هرگز از اشباح ابلیسان نخواهد ترسید


زمانی که متولد شدم یکی تو گوشم گفت تا آخر عمر با تو هستم! خندیدم و گفتم:تو کی هستی؟ گفت: غم و تنهایی


اگه مثل اشک تو چشمام بودی برای نگه داشتنت تا آخر عمر گریه نمیکردم


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی


هر گاه دیدی در اوج قدرت هستی به حباب فکر کن!


نازم به ناز آن کی که ننازد به ناز خویش / ما را به ناز فروشان نیاز نیست / تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است!


اگر تمام شب را در حسرت از دست دادن خورشید سر کنی لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست می دهی!



از اداره هواشناسی مزاحمتون می شم ، ببخشید اگه یه نفر دلش هوای تو رو کرده باشه باید چی کار کنه؟؟


اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد



من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.


هیچ وقت راز دلت رو به چشمات نگوچون گریه میکنه و راز نگهدار نیست!!!


زندگی آرام است، مثل آرامش یك خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یك روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیكی كودك ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یك غنچه ی باز.
زندگی تك تك این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من ،زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...



هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی كنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

اگه كسی برات اس ام اس خالی فرستاد ، ناراحت نشو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بدون اونقدر دوستت داره كه نمی دونه چی بگه!!!.


کلید واژه ها:

جوک اس ام اس ، عکس اس ام اسی ، اس ام اس باحال ،پیامک اس ام اس جوک ، اس ام اس تازه ، اس ام اس توپ ، جوک اس ام اس جدید ، عکسهای اس ام اس ، اس ام اس خنده دار جدید ، جوک و لطیفه ، طنز ، سرگرمی ، اس ام اس و جوک جوک های قشنگ ، شعر وجوک اس ام اس ، sms toop , jok & sms, اس ام اس سرکاری، اس ام اس جلایی، اس ام اس طلاق sms tavalod ، اس ام اس عاشقانه. اس ام اس ناب . جوک سرکاری ... اس ام اس شب یلدا. اس ام اس محرم. اس ام اس بهمن ماه

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes