تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

خانه های آخر الزمان+ عکس

خانه های آخر الزمان+ عکس

با پایان یافتن عمر جهان در سال 2012:
پایان یافتن عمر جهان مطابق با 31 دسامبر 2012 و حوادث ناشی ازآن در غرب سوژه اقتصادی مناسبی برای برخی شرکتها ازجمله وی- وو بوجود آورده و این شرکت با طراحی 20 پناهگاه زیر زمینی نزدیک شهرهای عمده آمریکا زمینه زندگی اضطراری برای 4000 نفر را فراهم می سازد.

مطابق با برخی پیش بینی ها که منشا آن پایان یافتن تقویم قوم مایا است، جهان در 31 دسامبر 2012 به پایان خود می رسد و این موضوع سوژه جالبی برای فیلمسازان و تخیلی نویسان شده اما به تازگی شرکت خانه سازی وی- وو با ارایه طرحی نو برای ساخت پناهگاه های زیرزمینی فوق مدرن آنرا اقتصادی نموده و قرار است در فاز اول 20 پناهگاه مدرن در نزدیکی شهرهای عمده و پر جمعیت امریکا بسازد.

doomsday shelter

پناهگاه های مذکور چند منظوره بوده و برای محافظت از افراد خاص در امریکا در برابر حوادثی مانند حمله اتمی و یا برخورد سیارک ناشناخته به کره زمین ساخته می شود. این افراد خاص می توانند سیاستمداران و یا افراد متمول و مهم علمی باشند.

هر پناهگاه برای اسکان 200 نفر برای یک سال زندگی و یا بیشتر در نظر گرفته شده است. حوادث طبیعی، انفجار اتمی، بمبهای شیمیایی حتی بحرانها و اعتصابات احتمالی داخلی که به شورشهای اجتماعی منتهی می شود نیز از جمله دلایلی است که ساخت این نوع پناهگاه ها را ضروری ساخته است.پناهگاه 10 میلیون دلاری دارای ده بال یا راهروی اقامتی در دو طبقه بوده و تا نقطه مرکزی اش 60 فوت فاصله دارد. هر کدام از راهروها دارای دو فضای عمومی و خصوصی بوده و برای هر شخص فضایی معادل 100 فوت مربع (این رقم از نظر استانداردهای صلیب سرخ 50 فوت است) لحاظ گردیده است.

doomsday shelter4

هر پناهگاهی برای خود سیستم مستقل انرژی داشته و بانکی از باطریهای قابل شارژ نیز آنرا حمایت و پشتیبانی می کند. سیستم فیلترینگ هوا برای ممانعت از ورود تشعشعات رادیویی و اتمی، مواد شیمیایی و بیولوژیکی و چاههای آب عمیق دارد. ابزارهای امنیتی مورد نیاز، تجهیزات پزشکی فوق مدرن، سیستمهای تهویه تابشهای هوا و نور، سیستم انهدام فاضلاب، انبارهای غذا و پوشاک، تجهیزات پشتیبانی از جمله وسایل نقلیه برای مبارزه و جنگهای پیش بینی نشده در طوفان و گرد و غبار برای این پناهگاه ها در نظر گرفته شده است.

همه پناهگاه ها مبله و دارای اتاق خوای نیمه خصوصی بوده و در ضمن حمام لوکس و شیک و پیکی هم دارد. فضای غذاخوری و آشپزخانه، سالن بزرگ برای برگزاری میتینگها، رایانه و تیاترهای الکترونیک و تجهیزات ورزشی مناسب برای ساکنین تعبیه شده است. مرکز ضروری پزشکی و دندانپزشکی، وسایل تفریحی و سرگرمی در ابعاد کوچکف مکانی برای جاسازی وسایل گرانقیمت و تزیینی، تجهیزات خشک شویی،مرکز ارتباطات و کمدی بزرگ برای انتخاب انواع کفش و لباس در تمام اندازه هااز دیگر امکانات این پناهگاه ها به شمار می رود. مدیریت پناهگاه ها با شرکت وی- وو است شرکت از نظر نگهداری و تعمیرات نیز تمامی امکانات خود را بسیج می کند و تمام اعضا باید در مواقع ضروری خود را به آن رسانده و عملیات مهر و موم پناهگاه نیز بر عهده شرکت بوده و در نهایت پناهگاه به شرکت یا افراد خریدار تحویل می شود و برای مدتی معین مهر و موم می شود.

doomsday shelter45

پناهگاه های مورد نظر مقاوم در برابر حملات هسته ای بوده و با نصب تجهیزات مورد نظر قرار است اولین آن تا انتهای سال جاری میلادی به بهره برداری برسد و سایر پناهگاهها تا قبل از دسامبر 2012 یعنی پایان جهان به بهره برداری خواهد رسید. قیمت هر فضا در داخل پناهگاه 50 هزار دلار تعیین شده که تا کنون بیش از هزار درخواست کننده فرمهای موجود را پر کرده تا شرکت از بین آنها افراد برگزیده را انتخاب نماید. اینکه آیا بر اساس میزان تقاضا این شرکت بتواند پناهگاه های بیشتری را ایجاد کند جای سوال دارد.

نظر ناسا درباره آخر الزمان 2012

ناسا در پاسخ به اینکه آیا تاریخ دسامبر 2012 صحت علمی دارد چنین آورده است:

هنوز عقاید خام و حوادث شایع شده در مورد "ترس سال 2000 " یا مشکل Y2K از یاد نرفته است. مطابق یافته های دانشمندان سال 2012 سال پایان زمین نیست و شروع انقلاب زمستانی خواهد بود. داستان آخر الزمان ابتدا به ساکن به عقاید سومریها در عهد باستان بر می گردد که آنها معتقد بودند که نی- بی- رو یا کوتوله قهوه ای سیاره ای خواهد بود که به زمین برخورد خواهد نمود و به آن Doomsday یا روز قیامت می گفته اند. مطابق محاسبات باید این امر در ماه می سال 2003 رخ می داد که چنین نشد و بنابراین، این تاریخ به 2012 چرخش خورده است.این داستان به تمام شدن تقویم محاسبه شده توسط قوم مایا گره خورده و همگان این باور غلط را پیدا کرده اند که بنابر این 2012 (سال انقلاب زمستانی زمین ) سال پایان عمر زمین خواهد بود.( انقلاب زمستانی کوتاه‌ترین روز سال در نیمکره شمالی است (اول دی ماه) و شروع رسمی زمستان محسوب می‌شود. خورشید در این زمان در پایین‌ترین ارتفاع در آسمان قرار دارد چرا که در این زمان جهت محور قطب شمال سیاره ما که نسبت به سطح مداریش دارای انحراف است، در جهت خورشید قرار ندارد. از هنگام انقلاب زمستانی به بعد روزها بتدریج بلندتر می‌شوند و در طول شش ماه زمین در طرف دیگر خورشید قرار می‌گیرد و ساکنان نیمکره شمالی انقلاب تابستانی را در بلندترین روز سال (اول تیرماه) تجربه خواهند کرد)

نکته ای که در تقویم قوم مایا وجود دارد اینکه تقویم رومیزی آنها تا این تاریخ است و این بدان معنی نیست که پایانی برای زمین تصور کرده اند. دقیقا شبیه تقویم رومیزی برای انسانهاست که آخرین روز هر تقویم دسامبر است و این یعنی فردایش روز از نو و روزی از نو می شود.

doomsday shelter456

و اینکه آیا نشانه ای از برخورد سیاره یا شهاب سنگ به کره زمین وجود دارد دانشمندان ناسا معتقدند در چند دهه آینده چنین نشانه ای حاکی از برخورد احتمالی سیاره ای به کره زمین به چشم نمی خورد.هر دسامبر زمین و خورشید در مرکز کهکشان راه شیری قرار گرفته و هیچ اتفاقی نمی افتد و اگر قرار بود باید سالیان گذشته رخ می داده است.

ماردی مانند نی- بی- رو نیز وهمیات و خیالات اینترنتی است و اگر قرار بود شی ای به زمین اصابت کند دانشمندان باید ده ها سال قبل آنرا کشف و ردیابی می کردند تا حدس بزنند چه روزی به زمین برخورد خواهد کرد. اما در مورد ایریس که کوتوله ای مشابه پلوتون است واقعا وجود دارد منتها فاصله اش تا زمین 4 میلیارد مایل است.

mayan calendar

نظریه چرخش قطبها نیز صحت ندارد.نظریه جابجایی هسته با قطب در کمتر از یک روز و چند ساعت نیز صحت علمی ندارد. واژگونی در چرخش کره زمین نیز امکان پذیر نیست.جنبش آهسته قاره ها وجود داشته و نمونه آن نزدیک بودن قطبها به استوا و بعد جدایی آنها از هم حدود صدها میلیون سل پیش است اما این با ادعای چرخش ناگهانی و تغییر قطبها با هسته زمین فرق دارد و از نظر علمی بی اساس است.واژگونی مغناطیسی که از آن یاد می شود نیز بسیار بعید به نظر می رسد که در هزاران سال آینده رخ دهد. زمین بعنوان مروارید آبی در معرض تاثیرات ناشی از حرکت ستارگان دنباله دار بوده است و آخرین نمونه آن مربوط به 65 میلیون سال پیش و انقراض دایناسورها بوده است.دانشمندان ناسا با انجام تحقیقات وسیع شروع به یافتن نزدیکترین دنباله دارهایی که احتمال برخورد با زمین را دارند، زده اند.اما چیزی شبیه به دنباله دار نابود کننده دایناسورها نیافته اند.

در نهایت اینکه دانشمندان ناسا درباره وقوع توفان بزرگ خورشیدی نیز اظهار نموده اند که هر 11 سال پیک فعالیت خورشید بالا می رود که می تواند روی ارتباطات ماهواره ای و .. تاثیر بگذارد که بین سالهای 2012 تا 2014 رخ خواهد داد اما هیچ اتفاق خاصی علیه زمین رخ نخواهد داد.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes