تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۶ اسفند ۲۷, دوشنبه

مصاحبه با احسان خواجه اميري


احسان خواجه اميري: ميوه ممنوعه برايم خـوش يمن بود

احسان خواجه‌اميري خواننده و آهنگساز جوان كشورمان در سن 23 سالگي تجربه‌هاي فراواني دارد. احسان پسر ايرج خواننده است كه او هم يد طولايي در موسيقي سنتي ايراني دارد. در ماه مبارك رمضان بينندگان تلويزيون هرشب با صداي خوب احسان خواجه‌اميري در پايان مجموعه ميوه ممنوعه آشنا هستند؛ موسيقي كه بسيار به دل مي‌‌نشيند و از طرفي تنظيم آن هم بسيار شنيدني است.

با احسان خواجه‌اميري گفتگويي ترتيب داديم همان خواننده‌اي كه مي‌‌خواند:
ميشه خدارو حس كرد، تو لحظه‌هاي ساده
تو اضطراب و عشق و گناه بي‌‌اراده
بي‌‌عشق عمر آدم، بي‌‌اعتقاد مي‌‌ره
هفتاد سال عبادت، يك شب به باد مي‌‌ره

بيوگرافي
متولد هفتم آبان سال 1363 هستم، يك خواهر بزرگ‌تر از خودم دارم و فارغ‌التحصيل رشته كامپيوتر هستم.

خانواده هنرمند
در يك خانواده كاملا هنرمند به دنيا اومدم، پدرم ايرج يكي از خوانندگان بنام و محبوب ايران است، مادرم هم از صداي خوبي بهره‌مند است اما هيچ‌وقت قسمت نشده كه بخواند، خواهر بزرگترم هم موسيقيدان است.

علاقه به خوانندگي
طبيعي بود كه با داشتن چنين خانواده هنرمندي به خوانندگي علاقه‌مند شوم. خواندن در خون من است مطمئنا در هيچ كاري نمي‌‌توانستم به اندازه خوانندگي موفق شوم.

شروع كار موسيقي
از شش سالگي با نوازندگي ويولن كارم رو آغاز كردم اما ورودم به دنياي موسيقي در سن سيزده سالگي بود، آواز رو هم نزد پدرم آموزش ديدم.

من و بابام
در هفده سالگي اولين آلبوم را روانه بازار كردم. در آن آلبوم به همراه پدرم آواز خواندم البته هشتاد درصد آن آلبوم كار خودم بود.

موسيقي سنتي
مدتي موسيقي سنتي يا همون ملي و ايروني رو كار كردم. اين سبك موسيقي را خيلي هم دوست دارم و پيشرفت خوبي هم در آن داشتم. پس از گذشت مدتي به اين نتيجه رسيدم كه در اين كار نمي‌‌توانم آن‌چنان كه بايد اثرگذار باشم چرا كه پرونده اين سبك موسيقي را پدرم و آقاي شجريان بسته‌اند و هيچ جايي براي من نگذاشته‌اند. من اگر تمام عمرم تلاش كنم، تازه مي‌‌توانم به پدرم برسم و نمي‌‌توانم از آن بالاتر بروم.

پدرم
من عاشق صداي پدرم هستم. هيچ‌وقت صدايش از ذهنم پاك نمي‌‌شود. او پهلوان آواز ايران است. اصلا كساني كه در آن دهه در موسيقي ايران زحمت مي‌‌كشيدند، بي‌‌نظير و تكرارنشدني بودند.

هرچي آرزوي خوبه...!
فكر مي‌‌كنم پس از خواندن اين ترانه بود كه مردم به طور كامل با چهره ونام من آشنا شدند. اين قطعه از ترانه و آهنگ تاثيرگذاري بهره‌مند بود و شايد به اين خاطر است كه به دل اغلب مردم نشست.

مديونم
براي رسيدن به جايگاه فعلي‌ام خيلي‌ها برايم زحمت كشيدند. در وهله اول پدر و مادرم بودند و بعد دكتر يداللهي و آقاي جعفري. من هيچ وقت لطف اين افراد را فراموش نمي‌‌كنم و خودم را مديون آنها مي‌‌دانم.

لذتبخش‌ترين لحظه زندگي


به نظر من براي خواننده هيچ‌چيز لذتبخش‌تر از آن نيست كه مردم از صدا و كارش خوششان بيايد و هيچ‌چيزي نمي‌‌تواند جاي اين احساس را بگيرد كه يك روز يك ميلياردر به من بگويد با كارت خيلي گريه كردم اما بعدش هم كلي لذت بردم... اين زمان‌ها، مي‌‌تواند لحظه‌هاي خوبي براي انسان و يك خواننده باشد.

مردم
اوايل وقتي مرا تو خيابون مي‌‌ديدند، تعجب مي‌‌كردند... بهم مي‌‌گفتند باورمون نمي‌‌شد اين صدا متعلق به پسر كم‌سن‌وسالي مثل تو باشد.

ترانه
به نظر من ترانه در موفقيت يك اثر نقش اصلي رو بازي مي‌‌كند. من خودم روي اين قضيه خيلي حساس هستم و حاضر نيستم هر ترانه‌اي رو بخونم. فكر مي‌‌كنم ترانه‌اي موفقه كه بتواند لحظه‌اي شنونده رو به فكر واداره... شخصا عاشق ترانه‌هاي دكتر يداللهي هستم. با قلمشان انس گرفتم حتي اگر ترانه‌اي كه مي‌‌خوانم متعلق به ايشان نباشد اما نظرشان را مي‌‌پرسم.

خواهرم
خواهرم يك موسيقيدان تمام‌عيار است و ديكشنري متحرك موسيقي است. او به لحاظ تئوري موسيقي در رده بالايي است تا به حال كارهاي زيادي را تنظيم كرده است مثل آلبوم اميد حجت... ولي خب من و اون نمي‌‌تونيم با هم به طور مشترك كار كنيم. اصلا آدم با نزديكانش نمي‌‌تونه كار حرفه‌اي انجام بدهد. مثلا من و خواهرم تا مي‌‌خواهيم با هم كار كنيم، دعوامون مي‌‌شود! البته بيشتر تقصير خودم هست چون در كل آدم بي‌‌قراري هستم، نمي‌تونم بشينم تنها گوش بدهم. 95 درصد داشته‌هايي رو هم كه به دست آوردم، تجربي بوده است. اين عادت تو زندگي شخصي‌ام هم هست. مثلا اگه يه نشاني رو بخواهم بگردم، از كسي نمي‌‌پرسم. خودم مي‌‌روم و پيدا مي‌‌كنم. حتي اگر ساعت‌ها وقتم رو بگيره...

موفقيت يك اثر
موسيقي مثل حلقه‌هاي زنجيره، اگه حلقه‌ها درست به هم وصل نشود، از هم گسسته مي‌‌شود. براي اين‌كه يك آلبوم خوب از كار درآيد، تمام مراحل موسيقي از ضبط استوديو گرفته تا ناظر ضبط و نوازنده بايد خوب باشند تا اثر به چشم بيايد.

تيتراژ

از تيتراژ خواندن خاطره خوبي دارم. من با خواندن تيتراژ شناخته شدم. به نظرم اگر انتخابت درست باشد حتما موفق خواهي شد. تاكنون هم كارهاي زيادي خواندم كه پيش از ميوه ممنوعه بايد از مجموعه پول كثيف ياد كنم.

ميوه ممنوعه
از خواندن تيتراژ «ميوه ممنوعه» راضي هستم. كار خوبي بود كه خوشبختانه با استقبال مخاطبان هم مواجه شد. خود سريال هم كه خيلي خوب و تماشايي بود. در اين سريال براي اولين بار جلوي دوربين رفتم و نقش خودم را در اين فيلم در چند سكانس كوتاه روبه‌روي نيما رئيسي ايفا كردم. ضمن اين‌كه بايد اشاره كنم دكتر افشين يداللهي شعر زيبايي سرود و من و ميثم روي موسيقي آن كار كرديم، سعي‌مان اين بود كه موسيقي الكترونيك و سازهاي سنتي را با هم تلفيق كنيم، به همين خاطر اثر به گوش بيننده مي‌‌نشيند.ضمن اينكه‌ اين سريال از لحاظ كاري برايم خوش يمن بود.

خاطره اي از ميوه ممنوعه
در آخرين قسمت كنسرتي برگزار شد كه به نظر من خيلي خوب اجرا شد،ضمن اينكه شعري زيبا در موسيقي متن فيلم خوانده شد كه آن را با احساس خوبي خواندم. به من مومن نگو وقتي واسه يه لحظه هم عاشق نبودم

حرف آخر

آخرين آلبوم من به نام سلام آخر، در روز عيد فطر روانه بازار شد، اين آلبوم شامل ده ترانه است.


Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes