تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

عکس‌های اجرای گروه آریان در حضور جومونگ

گروه آریان برای اولین بار بعد از رفتن رهبر ارکستر خود نینف امیرخاص به روی صحنه رفت. این گروه در دو اجرای 50 دقیقه ای در روزهای 28 و 29 مرداد ماه 88 برای مهمانان شرکت LG با حضور سانگ ایل کوک بازیگر محبوب سریال کره ای جومونگ در بین مدعوین به روی صحنه رفت.

شهاب حسینی به عنوان نوازنده مهمان کیبورد و عمید بنکدار به عنوان نوازنده مهمان گیتار بیس برای اولین بار با آریان به روی صحنه آمدند. در انتهای کنسرت علی پهلوان از مدعوین خواست که نینف را که جای خالیش بسیار محسوس بود تشویق کنند.

در این برنامه قطعات بی تو با تو ، گمشده من ، افسونگر ، هنوز برام همونی ، نگو ، لحظه ها ، پرواز ، میکس قطعات آلبوم های 1 و 2 و 3 ، بذار برم ، قاصدک ، آروم آروم و تب نواخته شد .

در ضمن فیلم مستندی از ابتدای ورود سانگ ایل کوک به ایران و بازگشتش به كره جنوبی در حال تهیه است كه پس از پایان مراحل ساخت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

حواشی کنسرت ال جی و تمرین ها
- از آنجایی که تولد سیامک خواهانی با تمرین های این اجرا همزمان شده بود، سیامک شمع های کیک تولد خود را در وقت استراحت تمرین فوت کرد. پیشتر بارها پیش آمده بود که آریان در این تاریخ در کیش کنسرت داشت و آریانی ها تولد سیامک را بر روی صحنه به او تبریک گفته بودند.

- علیرضا طباطبایی که مدتی است دچار مشکل دیسک کمر شده از هر فرصتی حین اجرا و تمرین استفاده می کرد تا برای تسکین درد خود روی زمین دراز بکشد.

- از بین اعضای گروه آریان تنها دو نفر سریال جومونگ را تاکنون دنبال کرده بودند اما اکثراً می گفتند که خانواده هایشان به این سریال علاقه زیادی نشان می دهند.

- نینف امیرخاص پیش از رفتن، یک سی دی و یک مجموعه از اطلاعات لازم برای نوازنده کیبوردی که قرار بود بجای او بنوازد تهیه کرده بود که بر آن اساس شهاب حسینی تمرین های خود را برای این اجرا انجام داد و با آمادگی قبلی به تمرین های انفرادی و گروهی پرداخت.

- یک هفته قبل از اجرا، نوازنده مهمان گیتار باس گروه، دارا دارایی، به این علت که قبل از اعلام آریان با هنرمند دیگری برای اجرا در همان تاریخ قرارداد بسته بود، به سرعت عمید بنکدار را برای اجرای با آریان آماده کرد. بطوری که عمید نیز در تمرین های گروهی با آمادگی قبلی شرکت کرد.

- در نبود نینف، علی پهلوان عهده دار تمرین ها و مسائل مربوط به اجرا بود.

- قطعات اجرا شده در این اجرا عبارت بودند از: بی تو با تو، گمشده من، افسونگر ، هنوز برام همونی ، نگو ، لحظه ها ، پرواز ، اجرای unplugged قطعات خاطره انگیز ، بذار برم ، قاصدک ، آروم آروم و تب.

- لباس آریانی ها پیراهن با رنگهای متفاوت با شلوار سفید رنگ بود.

عکس‌های اجرای خصوصی گروه آریان برای شرکت ال جی در سالن همایش‌های صدا و سیما که با حضور بازیگر محبوب نقش جومونگ برگزار شد را اینجا ببینید ...







Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes