تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه


اعلام برنامه های ویژه نوروز1387(سریالهای نوروزی)

اعلام برنامه های ویژه نوروز1387

ساخت مجموعه‌هاي ويژه نوروز در شبكه‌هاي مختلف سيما آغاز شده و رقابت طنز سازان و بازيگران طنز بزرگ تلويزيون مانند مهران مديري، جواد رضويان، رامبد جوان و ... ادامه دارد.

به گزارش فارس، امسال شبكه‌هاي اول، دوم، سوم و تهران سيما براي ايام نوروز سريال‌هايي با مضمون طنز تدارك ديده‌اند و رقابت براي جذب مخاطبان نوروزي آغاز شده است.

بنابراين گزارش، سريال‌هاي نوروز 87 به كارگرداني افرادي چون مهران مديري، جواد رضويان، محمد حسين لطيفي، رامبد جوان، سيروس مقدم و ... در حال ساخت است كه در ادامه آخرين روند توليد هر كدام از آنها ارائه مي‌شود: متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید....

«پيامك از ديار باقي»

سريال «پيامك از ديار باقي» به كارگرداني «سيروس مقدم» مراحل ابتداي توليد خود را مي‌گذراند و اواسط بهمن در تهران كليد خورده است.

سيد امير سيدزاده تهيه كنندگي «پيامك از ديار باقي» را برعهده دارد و بازيگراني چون محمدرضا شريفي‌نيا، حميد لولايي، رضا شفيعي‌جم، ‌رامين ناصرنصير، افسانه بايگان، مهرانه مهين‌ترابي، رامين راستاد، محسن قاضي مرادي و نادر سليماني در آن بازي مي‌كنند.

اين مجموعه تلويزيوني در 15 قسمت 45 دقيقه‌اي در گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما توليد مي‌شود و داستان‌هاي آن توسط «محسن طنابنده» و «سعيد آقاخاني» نوشته شده و از حال و هواي طنز برخوردار است.

تهيه كننده اين مجموعه كه پيش از اين «SMS از ديار باقي» نام داشت، در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس گفت: تا به حال درصد بسيار كمي از كار تصويربرداري انجام شده و گروه در حال تصويربرداري بخش‌هاي مربوط به كابوس و روح در خيابان‌ها هستند و با توجه به اينكه انتخاب بازيگران هنوز ادامه دارد، كار تصويربرداري بخش‌هاي اصلي را آغاز نكرده‌ايم.

داستان «پيامك از ديار باقي» در باره فردي به نام منصور سيم‌خواه است كه براي گردآوري ثروت با توسل به كارهاي مختلف از مردم پول مي‌گيرد. اما پس از مدتي با دستيابي به سودي سرشار تصميم مي‌گيرد از انجام تعهدات خود سرباز زده و با همدستي اعضاي خانواده‌اش به خارج از كشور فرار كند، تا اينكه....

«سيروس مقدم» بيشتر تجربه ساخت درام‌هاي اجتماعي مانند «نرگس»، «اغماء»، «مسافر»، «ريحانه»، «دريايي‌ها»، «پليس جوان» و ... را دارد و سريال «پيامك از ديار باقي» اولين اثر او در ژانر طنز محسوب مي‌شود.

«سه در چهار»

مجموعه تلويزيوني «سه در چهار» مجموعه ديگري به كارگرداني «محمد حسين لطيفي» است كه آن هم در شبكه اول سيما توليد مي‌شود. البته خلاف سريال «پيامك از ديار باقي» اين مجموعه روزهاي پاياني تصوير برداري خود را مي‌گذراند و به زودي كار ساخت آن تمام مي‌شود.

حسن روستايي تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «سه در چهار» در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس درباره آخرين جزئيات اين سريال گفت: تصوير برداري مجموعه «سه در چهار» روزهاي پاياني خود را مي‌گذراند و تا پايان بهمن‌ماه تمام مي‌شود.

وي افزود: تا به حال مونتاژ 5 قسمت آن توسط «رضا مطهري» به پايان رسيده و مجموعه تا اواسط اسفندماه به طور كامل به شبكه اول تحويل داده خواهد شد.

وي در ادامه درباره زمان پخش مجموعه نيز گفت: قبلا روي پخش اين مجموعه در نوروز صحبت كرده بوديم و در حال حاضر نيز به دليل آماده بودن اين مجموعه، احتمال پخش آن در نوروز قوت گرفته است.

وي در ادامه گفت: اين مجموعه در 26 قسمت 45 دقيقه‌اي ساخته مي‌شود و در صورت قطعي شدن زمان پخش، مجموعه سه در چهار از روز اول فروردين ماه به روي آنتن رفته و پخش آن تا اواخر ماه ادامه خواهد داشت.

او درباره داستان اين مجموعه نيز گفت: از آنجايي‌ كه اين كار براي گروه خانواده و اهداف و سرفصل‌هاي آن انجام مي‌شود، قصه سريال خانوادگي است و قالبي طنز دارد.

روستايي اظهار داشت: «سه در چهار» داستان دو خانواده است كه در زندگي خود دچار مشكلات اقتصادي و اجتماعي مي‌شوند. در اين خانواده، پدرها با يكديگر باجناق هستند اما سعي ما اين است كه از داستان‌هاي تكراري باجناق‌ها دوري كنيم و با نگاه به يك خانواده با ويژگي ايراني، اين سريال را مي‌سازيم.

وي افزود: ما قصد داريم بيكاري در خانواده‌ها به چالش بكشيم و روحيه كار و كارآفريني را در خانواده‌ها تقويت كنيم. در حقيقت اين دو خانواده در مواجهه با مشكلات، دچار پوست‌اندازي شده‌اند، به مرحله جديد‌تري از زندگي خود وارد مي‌شوند و ديدگاه متفاوتي پيدا مي‌كنند.

در اين مجموعه تلويزيوني بازيگراني چون محمد كاسبي، مهران رجبي، علي صادقي، شهره لرستاني، اشكان اشتياقي، ناديا دلدار گلچين، مريم سلطاني، شمسي فضل‌اللي و مجيد صالحي ايفاي نقش مي‌كنند.

مجموعه «سه در چهار» نيز اولين اثر طنز «محمد حسين لطيفي» به شمار مي‌رود كه آن را به كمك «مجيد صالحي» و «رضا عطاران» مي‌سازد.

به گزارش فارس، عليرضا برازش مدير شبكه اول سيما درباره اينكه در نهايت كدام يك از اين دو سريال در ايام نوروز پخش خواهند شد، در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس گفت: فعلا اين دو مجموعه مراحل ساخت خود را مي‌گذرانند و هر كدام كه زودتر آماده شود به حتم پخش خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به اين نكته، احتمال پخش سريال «سه در چهار» بيشتر خواهد بود، گفت:‌هنوز هيچ چيز مشخص نيست، در نهايت هر دو سريال را در كفه مي‌گذاريم و هر كدام را كه احساس كنيم بيشتر به نفع مخاطب است و او را اقناع مي‌كند، پخش خواهيم كرد.

«جاده در دست تعمير است»

مجموعه تلويزيوني «جاده در دست تعمير است» سريالي آموزشي است و به دليل اينكه پخش آن از اواخر اسفندماه آغاز و اوايل فروردين به پايان مي رسد، كاري نيمه نوروزي محسوب مي‌شود.

«حسين تبريزي» كارگردان اين اثر است و «رضا ابراهيمي» با مشاركت معاونت راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي تهيه كنندگي آن را بر عهده دارد.

«جاده در دست تعمير است» در 15 قسمت 40 دقيقه‌اي با طرحي از «مهدي سعادت‌پور» و «علي مشهدي» ساخته خواهد شد و داستان‌ها به سرپرستي «سعيد آقاخاني» نوشته شده است.

بهزاد فراهاني، ثريا قاسمي، ابوالفضل پورعرب، رضا توكلي، مريم اميرجلالي، كيومرث ملك‌مطيعي، لاله صبوري، سحر زكريا و كيانوش گرامي بازيگراني هستند كه در اين سريال كه از 20 اسفندماه تا 5 فروردين ماه پخش خواهد شد، حضور دارند.

در اين مجموعه شاهد داستان‌هاي اجتماعي مرسوم و عامه‌پسند خواهيم بود كه در بستري شيرين و با رگه‌هايي از طنز روايت خواهد شد.

به گزارش فارس، حسين تبريزي قصد داشت اين مجموعه را در تهران و برخي شهرهاي شمالي كشور به تصوير بكشد كه به دليل شرايط متغير آب و هوايي از اين تصميم منصرف شده و صحنه‌هاي مربوط به شمال كشور را از طريق بازسازي در تهران تصوير برداري خواهد كرد.

ساير عوامل مجموعه تلويزيوني «جاده در دست تعمير است» عبارتند از: مدير تصويربرداري: علي عالمي، صدابرداران: عليرضا افخمي و امير بهره‌ور، طراح گريم: محمد رضا قومي، طراح صحنه و لباس: كيوان ذوالفقاري و مدير توليد: محسن دانشور.

«نشاني»

مجموعه تلويزيوني «نشاني» به كارگرداني «رامبد جوان» كه يكي از بازيگران مطرح و پر طرفدار طنز محسوب مي‌شود، در حال ساخت است و در ايام نوروز از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

بنابر گفته مجيد اوجي تهيه‌كننده اثر،‌ در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس، تا به حال 60 درصد از مرحله تصويربرداري سپري شده و «سيامك مهماندوست» تدوين آن را برعهده دارد.

موسيقي اين اثر توسط «اميد كرامتي» ساخته مي‌شود و داوود رشيدي، رامبد جوان، پروانه معصومي، آتنه فقيه نصيري، فقيه سلطاني، فلورا سام، امير حسين صديق، كورش تهامي، برزو ارجمند، پرويز پورحسيني و مرضيه برومند در اين مجموعه كه داستان آن توسط «فلورا سام» نوشته شده بازي مي‌كنند.

داستان «نشاني» كه در 13 قسمت 45 دقيقه‌اي براي پخش از شبكه دو سيما ساخته مي‌شود، درباره دختري به نام ليلاست كه در پي ورشكستگي شركت عمه‌اش در خارج از كشور به ايران باز مي‌گردد تا صندوقچه عمه خود را كه پنهانش كرده، بيابد.

تهيه كننده اين مجموعه همچنين گفت: «نشاني» بايد براي پخش در ايام نوروز 87 آماده شود و ما هم به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه زمان كم نيايد ولي بارندگي‌هاي اخير و شرايط آب و هوايي، به گونه‌اي شد كه برنامه‌ريزي ما كمي به هم بريزد و براي به‌دست آوردن نظم سابق فشار بيشتري به گروه وارد شد.

سريال «نشاني» در اوايل مراحل توليد «خانه دوست كجاست؟» نام داشت كه در ادامه با نظر سازندگان نام آن تغيير يافت.

«مرد هزار چهره»

مهران مديري امسال قصد دارد با مجموعه تلويزيوني «مرد هزار چهره» به تلويزيون بيايد.

اين سريال براي شبكه سوم سيما ساخته مي‌شود و بازيگراني چون سيامك انصاري، هادي كاظمي، شقايق دهقان، بهنوش بختياري، اليكا عبدالرزاقي، پژمان بازغي، عليرضا خمسه، جواد رضويان در آن قطعي شده و البته بازيگران سرشناس ديگري هم در اين مجموعه بازي مي‌كنند كه در اين مقطع به درخواست روابط عمومي پروژه از اعلام نام آنها صرف‌نظر مي‌كنيم.

داستان‌هاي اين مجموعه كه قرار است از شبكه سوم سيما پخش شود توسط «محراب قاسم‌خاني» و «پيمان قاسم‌خاني» نوشته شده و لوكيشن‌هاي اصلي آن نيز درخيابان ملاصدراي تهران هستند.

اين مجموعه جديد در 15قسمت به تهيه كنندگي برادران «آقاگليان» ساخته مي‌شود و «مهران مديري» در آن نقش اول را بازي خواهد كرد.

داستان‌هاي اين مجموعه جديد كه به صورت اپيزوديك ساخته خواهد شد، به هم پيوسته است و بازيگران اين بار در داستان‌ها حضوري كوتاه خواهند داشت و قصه اين مجموعه تلويزيوني درباره فردي است كه بي‌گناه به كلاهبرداري متهم مي‌شود و به دليل اين اتهام هربار درگير ماجرايي تازه مي‌شود.

به گزارش فارس، فضاي كار جديد «مهران مديري» آپارتماني است و داستان آن هيچ شباهتي به كارهاي قبلي او ندارد.

مرتضي ميرباقري معاون سيما درباره اين سريال در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس گفت: كار مهران مديري در حال جلو رفتن است. بخش‌هايي از راف كات‌هاي آن را هم ديده‌ايم و در صورت آماده شدن، يكي از سريال‌هاي موفق ما در نوروز خواهد بود.

وي در ادامه گفت: شرايط ما براي كارهاي نوروزي عبارت است از اينكه سازندگان بايد تا 20 اسفندماه كارشان را نهايي كنند و صورتي از نهايي شده آن را ارائه دهند تا هم خودشان راحت باشند و گروه دچار مشكل نشود و هم مخاطبان با دغدغه كمتري كار را دنبال كنند.

«قرارگاه مسكوني»

مجموعه تلويزيوني «قرارگاه مسكوني» به كارگرداني «جواد رضويان» ساخته شده و اولين ساخته او كه يكي از شاخص‌ترين بازيگران طنز به شمار مي‌رود، در مقام كارگردان محسوب مي‌شود.

اين مجموعه قرار بود نوروز سال 86 از شبكه اول سيما پخش شود كه بنابر نظر مديران، پخش آن به تعويق افتاد و امسال نيز از شبكه تهران پخش خواهد شد.

تحقيق و نگارش قرارگاه مسكوني را «عليرضا محمودي» انجام داده و موضوع آن درباره تعدادي سرباز در يك قرارگاه است كه براي تعطيلات ايام نوروز تصميم دارند به مرخصي بروند ولي با مشكلاتي رو به رو مي‌شوند كه اين مشكلات دست‌مايه اصلي ساخت اين مجموعه است.

در قرارگاه مسكوني كه در 14 قسمت ساخته شده، بازيگراني چون مهران غفوريان، يوسف تيموري، مهران رجبي، يوسف صيادي، علي صادقي و جواد رضويان بازي كرده‌اند.

جواد رضويان درباره پخش اين مجموعه در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس گفت: خوشحالم كه سر انجام وضعيت پخش اين مجموعه مشخص شد و مخاطبان مي توانند در نوروز آن را ببينند.

وي افزود: ما براي ساخت اين مجموعه سختي‌هاي بسياري متحمل شديم و اميدوارم بينندگان با آن ارتباط برقرار كرده و از ديدنش لذت ببرند.

مطالب مرتبط

فيلم هاي نوروزي تلويزيون نوروز 1387

گالری عکس سریال پیامک به دیار باقی(سریال نوروزی1387)

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes