تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۲۱, چهارشنبه

گفتگو جالب و خواندی با رضایا و تو ای اف


گفتگو جالب و خواندی با رضایا و تو ای اف

گفتگو جالب و خواندی با رضایا و تو ای اف

رضایا و ۲ ای اف ام ، دو خواننده موسیقی زیر زمینی هستند که " معجون" پاپ و رپشان، برای اولین بار با ترانه "نازی ، ناز گل من" ارایه شد و در زمانی کوتاه توانست نه تنها در میان قشر نوجوان و جوان، که بین قشرهای " پاپ" تر نیز جای خود را باز کند

قرارمون در استودیویی در وسط تهران بود. با ترافیک ساعت پنج بعد از ظهر پایتخت، نیم ساعت بدقول شدم ولی در تمام طول راه، پا می کوبیدم و با dریتم "جاماییکایی " ترانه "نازگل" یا "نازی" بچه ها، یواشکی قر میریختم. همان ترانه ای که گروه بی نام "رضایا" و "تو ای ام اف" رو به همه شناساند!

در استودیو که حال و هوای آن بر خلاف ساختمان کهنه "قهوه ایش"، به سبب حضور تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی و بویژه نوجوان های "زیر زمینی خوان" ، پر شور و قرمز بود، رضایا به استقبالم آمد. نوجوان لاغر که متولد ۱۳۶۵ است و پشت سرش، ۲ ای اف ام ، نوجوان ولی ورزیده تر.

با هم از لابلای حاضرین در استودیو ، ( که ظاهرا از هواداران هنرمندی بودند که در آن لحظه مشغول ضبط ترانه ای بود ) گذشتیم و روی صندلی های اتاق " آهنگسازی " فرود اومدیم. قبل از شروع ، از بین حرفهای بچه ها ، می فهمم که رضایا دانشجوی سال دوم رشته موسیقی هست و آرمین هم منتظر ورود به دانشگاست. بر خلاف تصورم نام "رضایا " ، رضا نیست و " امیر" هست! اسم ۲ ای اف ام هم که مرا دست می اندازه و می خنده، آرمینه

قدم خیر " نازی "

برای شروع ، به سراغ " نازی " میروم. ترانه " نازی " ... ترانه موفقی که تلفیق "ریتم لاتین " اش با صدای پاپ " رضایا " و رپ " ۲ ای اف ام " و " شاهین فلاکت " ، کلامش رو بر سر زبان ها وقرش رو بر لبه کمر ها انداخته. رضایا ، با تاکید بر این نکته که این ترانه، نه نخستین ترانه گروه بی نام " رضایا- ۲ ای اف ام " ، که " گل سر سبد " آنهاست می گوید : خوب من و آرمین ، قبل از این ترانه ، کارهای مشترک و تکی دیگر هم داشتیم ولی این ترانه باعث شد تا ما شناخته شده تر بشویم.


من نزدیک دو ماه روی ترانه و آهنگش کار کردم تا بر سر زبان های بیافتد آرمین ۲ ای اف ام ، در مورد نحوه ساخت و پرداخت این ترانه میگوید : قبل از این ترانه ، من و رضایا ، اولین ترانه مشترکمان رو به اسم " بی معرفت " خواندیم. بعد تصمیم گرفتیم که یک کار رقصی شاد برای نوروز ۸۶ حاضر کنیم . یک روز که داشتیم نقشه اش را می کشیدیم، شاهین فلاکت را در استودیو دیدیم و به اون هم پیشنهاد دادیم که قبول کرد و این ترانه شکل گرفت . در همان نوروز ۸۶ ، ما ویدیو این ترانه را نیز تهیه کردیم. درست یک هفته بعد، در آخرین روزهای تعطیلات عید بود که در سفرمان به شمال، دیدیم که اوضاع عوض شده و هر جا که میرویم بچه ها ، میریزن سرمون و امضا می خوان !

آرمین ، در پاسخ به سوال من در مورد اینکه آیا این ترانه " اصلی" است یا تقلیدی از یک ترانه لاتین است ، می گوید : ما ترانه های تقلیدی یا " کاور " هم داشتیم ولی ریتم و موسیقی این ترانه " اصلی " است و رضایا ، آن را ساخته و محمود تنظیمش کرده است .

از رضایا در زمینه تضاد و توافق " دانشگاه موسیقی " و " حال و هوای زیرزمین " می پرسم : خوب ببین ، تضاد که خیلی وجود داره . اولا هم کلاسی هام زیاد موافقم نبودن. من همیشه سعی می کنم ، بر خلاف سایر بچه های موسیقی زیر زمینی ، آموخته های دانشگاهم رو از آهنگسازی تا سولفژ ، در کارهایم به کار بگیرم و این شاید باعث میشود که در بعضی زمینه ها متفاوت تر عمل کنیم.





از آرمین و امیر ( ۲ ای اف ام و رضایا ) در مورد ترانه های بعد از موفقیت " نازی " می پرسم . آرمین می گوید : بعد از اینکه دیدیم این سبک ترانه ( یعنی تلفیق رقصی پاپ و رپ ) گرفت ، سعی کردیم در همین سبک بیشتر بسازیم که ساختیم ! ترانه " کروات " ، ترانه ایست عاشقانه با موضوع فانتزی " کروات " روی همان ریتم رقصی لاتین. این ترانه هم که در تابستون بیرون اومد خیلی گرفت .

در ادامه گفتگویمان ، رضایا از ترانه " سو تفاهم " می گوید. ترانه ای که بعد از کراوات با ریتمی ملایم و با مضمونی " ضد عشق و عاشقی " بیرون آمده است : این ترانه " برو دیگه نمی خوام ببینمته " ! وقتی که آدم دست کسی رو می خونه و می فهمه که اشتباه کرده ... این ترانه چنین حال و هوایی دارد . ترانه های " هی حالا دیدی می تونم " هم همین ریتم را دارد . " تو مال من بودی " هم از ترانه های ملایممون هست ولی کاملا عاشقانست و مثل دو تای دیگر ، " ضد عشق " نیست . نکته مهم دیگر ، هم اینست که صادقانه بگم این ترانه " تقلیدی " بود از یک ترانه هیپ هاپ غربی .

" می خوایم دنیا رو بگیریم " !

از رضایا و ۲ ای اف ام در مورد برنامه های آینده شان می پرسم. یک صدا از " جا انداختن رپ " با استفاده از ریتم های پاپ ، صحبت می کنند. آرمین می گوید: همانطور که ترانه " نازی " توانست بسیاری از شنوندگان مسن تر را نیز با ریتم های رپ آشنا کند، کوشش می کنیم تا با همین شیوه ادامه بدهیم و تلفیقی از پاپ و رپ را به هوادارانمان ارایه کنیم.

رضایا نیز می گوید: من علاوه بر کارهای مشترک با آرمین ، مشغول تهیه یک آلبوم پاپ مستقل هم هستم که به زودی تمام خواهد شد. آرمین ۲ ای اف ام با فریاد " می خوایم دنیا رو بگیریم " جمله رضایا را نیمه کاره قطع می کند و می گوید :" آره داداش، همونطور که تا الان ، در زمان کوتاهی خیلی پیشرفت کردیم، با همین سرعت هم پیش خواهیم رفت".


به عنوان آخرین پرسش ، قضیه " مجانی خوانی " و " کسب در آمد " را مطرح می کنم و بدبینانه می پرسم : همیشه این بحث مطرح بوده است که شما زیر زمینی خوان ها ، از این طریق در آمدی ندارید ، جریان شما هم همینطور است ؟ . " نه " ! پاسخ قاطع و تعجب بر انگیز آرمین بود به من : ببین من صادقانه بگم . ما بیشتر از اون چیزی که برای ترانه هایمان خرج کرده ایم در آوردیم . از طریق مشورت دادن ، ترانه سرایی و آهنگ ساختن به سایر کسانی که به این حیطه آمدند . البته این را هم بگویم که بر خلاف بسیاری، ما پول زیادی از " مشتری" نمی گیریم . همانقدر که حقمان است را دریافت می کنیم .

گفتگوی من با "رضایا" و " آرمین ۲ ای اف ام " ، با رسیدن نوبت ضبطشان در استودیو به پایان رسید و من بدون " اسکورت " از لا بلای نوجوان های پر شر و شور حاضر در استودیو، به سمت در خروجی خزیدم .








آهنگ نوروز زیگ زاگ از رضایا و 2afm


این آهنگ رو به مناسبت عید برای مجــله زیــگ زا گ یکی از بخش های B B C Persian خوندن ،

با دو کیفیت Mp3 128/64 و دانلود از ۲ سرور

لینک های مستقیم ( سرور ۱ )

Mp3 128

Mp3 64

(Right Click & Save Target As)

لینک های کمکی و مستقیم ( سرور ۲ )

Mp3 128

Mp3 64

(Right Click & Save Target As)



Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes