تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

 یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

اشك هاي نيومدنت روي گونه هام ماسيده ، نبوسيم نمك گير ميشي . . .


قلب من با قلب تو خورده گره
نكنه ناز كني ، باز كني اين دو گره
دو كلام حرف حساب باهات دارم ، مي خوام بگم با معرفت دوست دارم

خوشبختي بر 3 ستون استوار است
فراموش كردن گذشته ، غنيمت شمردن حال ، اميدوار بودن به آينده

ز مرگم هيچ نمي ترسم ، اگر دنيا سرم ريزد
از اين ترسم كه بعد از من ، گلم را ديگري بوسد

اگر تمام درد هاي دنيا را نردبان كني ، دستت به سقف دلتنگي من نميرسد . . .

2 تا صدا هست كه خيلي دوستشون دارم
1. صداي تو وقتي كه هستي
2.صداي اس ام است وقتي كه نيستي

دگي يعني پذيرش شكست با لفظ اميد
زندگي يعنيرقص لبان با ترانه ي دوست داشتن
زندگي يعني پرستش لحظه ها با شيريني نگاه . . .


خدا جون وقتي منو نقاشي مي كردي زيبا نقاشيم كردي ممنون ، سالم نقاشيم كردي ممنون ، ولي آخه چرا خدا جون تنها نقاشيم كردي . . .

براي بافتن ريسمان زندگي دنبال بافنده اي ديگر باش . . .
من فقط شكافتن را خوب بلدم . . .


اس ام اس های جدید. اس ام اس های امروز. اس ام اس سال نو. اس ام اس سرکاری. اس ام اس نصفه شب. اس اماس نیمه شب. اس ام اس های به روز. اس ام اس های آپتودیت. اس ام اس نوروز. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های بی ادبی. اس م اس خنده دار. جوک. جک رشتی. جک ترکی.

قلب من با قلب تو خورده گره
نكنه ناز كني ، باز كني اين دو گره
دو كلام حرف حساب باهات دارم ، مي خوام بگم با معرفت دوست دارم

خوشبختي بر 3 ستون استوار است
فراموش كردن گذشته ، غنيمت شمردن حال ، اميدوار بودن به آينده

ز مرگم هيچ نمي ترسم ، اگر دنيا سرم ريزد
از اين ترسم كه بعد از من ، گلم را ديگري بوسد

اس ام اس جدید ، اس ام اس نوروز ، اس ام اس عید نوروز ، اس ام اس سال نو ، اس ام اس تبریک سال نو 1387 ، اس ام اس تبریک نوروز 1387 ، اس ام اس نوروزی ، اس ام اس نوروزی 1387 ، اس ام اس مخصوص نوروز 1387 ، اس ام اس نوروزی 87 ، اس ام اس تبریک سال نو ، اس ام اس جدید تبریک سال 1387 ، اس ام اس سرکاری نوروز ، اس ام اس عید ، اس ام اس جدید عید نوروز ، پیامک عید نوروز ، پیامک جدید ، پیامک های نوروز 1387 ، پیامک مخصوص سال نو ، پیامک فروردین 1387 ، پیامک تبریک ، مسیج تبریک سال نو ، مسیج تبریک سال 1387 ، مسج تبریک سال نو ، مسیج جدید ، آف تبریک نوروز 1387 ، اس ام اس جدید تبریک عید باستانی ، جملات زیبا برای تبریک عید ، تبریک عید نوروز 1387


گفته بودی که چرا محو تماشای منی ؟ آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی ؟ مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی ...

تا آسمان راهی نیست اما... تا آسمانی شدن راه بسیار است...

همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بيام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو... وقتی هم که ديگه نباشی منم ميرم.

بلندترين ارتفاع ! که باعث مرگ من ميشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
افتادن از چشم توست .

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سر منزل رسیدن را بیاموز

مجال تنگ و راهی دور در پیش

به پاهایت دویدن را بیاموز



2/3 کره زمین رو آب گرفته
اونوقت تو ماهی کوچولوی ناز و خوشکل توی تنگ کوچیک دل من چه می کنی ؟؟


اندیشیدن به پایان هر چیزی شیرینی حضورش را تلخ می کند
بگذار پایان تورا غافلگیر کند .. درست مانند آغاز

من می مونم تا تو بیایی اما این موندن به معنی توقف من نیست..
.
.
.
.
.
سر حرفم می مونم تا تو بیای ..

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن :

اعتماد, قول , رابطه و قلب
زیرا وقتی اینها می شکنند .. صدا ندارند ..
اما درد بسیار دارند ..


یک قطعه قلب 3 در 4 . یک فتوکپی از صفا و صمیمیت .. و یک فیش عشق و علاقه لازم داری تا تمام قلبم رو به نامت بزنم ...


وقتی عشقت تنهات گذاشت .. نگران خودت نباش که بدون اون چیکار میکنی .. شرمنده دلت باش که یه باره دیگه بهت اعتماد کرد...


بوسه یه حقه عاشقانه ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است.. می بوسمت..


انسان های خوب از یاد نمیرن .. از دل نمیرن . از ذهن نمیرن .. ولی خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنی از پیشت میرن ...مثه توو


دیروز به دیدنم آمده بودی با یک دسته
گل سرخ نگاهی مهربان ؛ همان نگاهی که
سالها آرزویش را داشتم و تو از من دریغ
میکردی ، گریه کردی و گفتی دلم برایت تنگ
شده است و من فقط نگاهت کردم وقتی
رفتی اشکهایت سنگ قبرم را خیس کرده بود


رفتم خیاطی دادم تمام درز دلم رو بشکافه
.
.
.
.
.
.
.
.
چون دلم خیلی واست تنگ شده!!

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes