تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه

اس ام اس جدید نوزذهم اسفندماه


یه عالمه اس ام اس جدید و باحال

+

اس ام اس عاشقانه

بخند !
.
.
.
.
بخند ! بخند !
.
.
.
.
خداي من ! خود ميموني !



شكسپير ميگه: يا به اندازه ي آرزو هاتون تلاش كنيد يا به اندازه ي آرزوتون تلاش كنيد . . .

ترجمه ي لري : اگه نمي توني گــه بخوري ، گــه مي خوري گــه بخوري !

فردا عصر تلفنتو اشغال نکن؛ یه دختر جوون بهت زنگ میزنه...

.

.

.

ستاد شادسازی پسران ترشیده!!!!

عشق تو من به كوچه پس كوچه زدم....از

.

.

.

.

.

.

عشقو ولش كن! من گم شدم ! ! ! .....كمك.....

گه کوه باشی بلندی

اگه دریا باشی روانی

اگه رود باشی درازی

اگه آسمون باشی وسیعی

اگه خورشید باشی پر حرارتی

اگه آدم باشی یه اس ام اس میفرستی!!!!!؟؟!!!!!

اس ام اس سرکاری جدید


جارو برقي با اينكه ميدونه زباله راه نفسشو ميبنه بازم هورتش ميكشه .
جارو برقيتم آشغال !!!!

پیشاپیش 24 اسفند تولد جواد یساری مبارک
این اس ام اس رو واسه هرکی فکر میکنی جواده بفرست!
من که هرچی فکر کردم جواد تر از تو پیدا نکردم


لقمان هر وقت دلش مي گرفت با خرش حرف ميزد ، كجايي دلم گرفته !!!


دوستي من و تو مثل ميخ طويله ميمونه كه هيچ خري قادر به كندن اون نيست !!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زندگی جیره ی مختصری است

مثل یک فنجان چای....

و کنارش عشق است

مثل یک حبه ی قند....

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

یه دل که بیشتر ندارم، اونم فدای خنده هات

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

انسان هم میتونه دایره باشه و هم یه خط راست

انتخاب با خودته!! تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی.....

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

گریه کردم اشک بر دلم مرحم نشد

ناله کردم ذره ای از درد هایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی

از هزاران گل، گلی همچون تو پیدایم نشد!

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

انواع چيپس چي توز

1. ساده مثل دلت

2.سركه اي مثل اشكت

3.نمكي مثل حرفت

4. فلفلي مثل چشمات

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

لحظه رفتنيست و خاطره ماندني

تمام ادبيات عشق را يه يك نگاه مي فروختم اگر :

لحظه ماندني بود و خاطره رفتني . . .

بگم سلام دل ميگيره

بگم عليك دل ميميره

فقط ميگم دوست دارم

اينجور دل آروم ميگيره . . .

هر كس كه دلي داشت به دلدار سپرد

اين دل نفرين شده ي ماست كه تنهاست هنوز . . .

انواع بوس:

1.بوس صورت : دوست داشتن

2. بوس پيشاني : آرامش

3.بازو‌ : شوخي كردن

4.لب : عاشق بودن

5. گردن : نياز داشتن

تو كدومشو به من ميدي ؟!

سكوت من فرداي بلند دوست داشتنتوست

دوست داشتن تو افسانه نيست ، باورش كن

عشق يعني تا ابد با من بمان

عشق يعني هم نفس با من بخوان

عشق يعني با مني دستم بگير

بی توقع در ره جانم بمير

ما در اين كلبه خوشيم

تو در آن اوج كه هستي خوش باش

ما به ياد تو خوشيم تو به ياد هر كه هستي خوش باش . . .

هيچ وقت نشد بهت بگم كه من چقدر دوستت دارم

هيچ وقت نشد ،نفهميدي كه من فقط تورو دارم

روزا با ياد تو بيدار ميشم

شبا با ياد تو مي خوابم

هيچ وقت نشد . نفهميدي كه بي تو فردا ندارم

اتل متل جدایی، عروسکم کجایی؟

گاو حسن پریشون، یه دل داره پر از خون

عشقم که رفت هندستون، خونم شده قبرستون

یه عشقه دیگه بردار، یه دنیا غصه بردار

اسمشو بزار بچگی، تا آخر زندگی

هاچین و واچین تموم شد، عمر منم حروم شد!

خوب رويان جهان رحم ندارد دلشان بايد از جان گذرد هر كه شود همدمشان روزي كه سرشتند ز گٍل پيكرشان سنگي اندر گٍلشان بود و همان شد دلشان

دوست داشتن کسي که سزاوار دوستي نيست، اسراف در محبت است. اگر ميخواهي هميشه آرام باشي، دلگيريهايت را روي ماسه و شاديهاي خود را بر روي سنگ مرمر بنويس. اگر کسي را دوست داري که تو را دوست ندارد، سعي نکن از او متنفر شوي، بلکه سعي کن او را فراموش کني

وقتی که توقع دوست داشته شدن ما کمتر و عشق ورزیدن ما بیشتر باشد ، راز عشق بشری بر ما آشکار می گردد.

اگه يك روز فكر كردي نبودن يه كسي بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه اي كه اون كنارت نباشه و به خاطر بيار اگه چشمات خيس شد بدون داري به خودت دروغ ميگي و هنوز دوستش داري .

تنهايی را دوست دارم زيرا بی وفا نيست ... تنهايی را دوست دارم زيرا عشق دروغی در آن نيست ... تنهايی را دوست دام زيرا تجربه کردم ... تنهايی را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست .. . تنهايی را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايی هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد

تو ميروي و من فقط نگاهت ميکنم تعجب نکن که چرا گريه نميکنم بي تو، يک عمر فرصت براي گريستن دارم اما براي تماشاي تو، همين يک لحظه باقي است و شايد همين يک لحظه اجازه زيستن در چشمان تو را داشته باشم .

به چشمهاي خود بياموزيد كه نگاه به كسي نيندازند ، اگر نگاه انداختند عاشق نشوند اگر عاشق شدند وابسته نشوند اگر وابسته شدند مجنون نشوند و اگر نيز مجنون شدند با عقل و منطق زندگي كنند . * اينك كه پا به اين راه دشوار گذاشته ايد ، با صداقت عشق را ابراز كنيد ، تنها عاشق يك دل باشيد ، تنها به يك نفر دل ببنديد ، و با يكرنگي و يكدلي زندگي كنيد. * به عشق خود وفادارباشيد،تا پايان راه با عشق باشيد ، و از ته دل عشق را دوست داشته باشيد . * از تمام وجود عاشق شويد .

اگر كليد قلبي را نداري قفلش نكن اگر خداحافظي در راه است سلام نكن اگر دستي را گرفتي رهايش نكن دفتري که بسته شد ديگه بازش نکنيد قلبي که شکسته شد ديگه نآزش نکنيد.

شراب را دوست دارم چون رنگ خون است خون را دوست دارم چون در رگ جريان دارد رگ را دوست دارم چون به قلب راه دارد قلب را دوست دارم چون جايگاه توست.

چشمانت را براي زندگي مي خواهم اسمت را براي دلخوشي مي خوانم دلت را براي عاشقي مي خواهم صدايت را براي شادابي مي شنوم دستت را براي نوازش و پايت را براي همراهي مي خواهم عطرت را براي مستي مي بويم خيالت را براي پرواز مي خواهم و خودت را نيز براي پرستش .

وقتي کوچيک بوديم دلمون بزرگ بود ولي حالا که بزرگ شديم بيشتر دلتنگيم ............کاش کوچيک مي مونديم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شديم و فرياد هم که مي زنيم باز کسي حرفمون رو نميفهمه

چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگي هاي اين روز ها را با كسي تقسيم مي كردم ، و يا كسي بود براي گوش دادن و درد دل كردن ، بماند كه آنقدر فاصله زياد شده كه هرچه فرياد مي زنم گويا صدايم را نه تو مي شنوي و نه هيچ كس ديگر


Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes