تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۹, دوشنبه

اس ام اس جدید فروردین ماه


اس ام اس جدید فروردین ماه


اس ام اس جدید فروردین ماه

سال موش

اگر چه يادمان مي رود که عشق تنها دليل زندگي است اما خدا را شکر که نوروز هر سال اين فکر را به يادمان مي آورد. پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند ...

تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم.سال تحويل دلم مي گيرد با تو تا اخر خط بيدارم...

اس ام اس نوروزی اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سرکاری اس ام اس عاشقانه اس ام اس جالب اس ام اس جدید
امسال سال موشه
يعني سال مموشي مثل تو
.
.
.
.
چيه؟دنبال پنير ميگردي؟!

اس ام اس نوروزی اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سرکاری اس ام اس عاشقانه اس ام اس جالب اس ام اس جدید

هفت سين شمالي ها : ساردين - سفيد ماهي - سوف ماهي - سفره ماهي - ساحل دريا - سفيد رود - سير ترشي
هفت سين موزيسين ها : سنتور - سه تار - سنج - ســـا ک سيفون - سه گاه - سمفوني - سورنا
هفت سين ترياکيا : سوخته - سوزن - سوراخ حقه - سيني - سماور - سورو سات - سستي

اگه عمو نوروز بودي چي به من عيدي
مي دادي؟ ( لطفا جواب بده )

اس ام اس نوروزی اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سرکاری اس ام اس عاشقانه اس ام اس جالب اس ام اس جدید
مي دوني چرا زنها بيشتر از مردها عمر مي کنند؟
.
.
.
چون زن ندارن!

اس ام اس نوروزی اس ام اس سیزده بدر اس ام اس سرکاری اس ام اس عاشقانه اس ام اس جالب اس ام اس جدید

يکم گوشيتو بيار بالاتر ؛ يکم پايين
حالا سمت چپ،خوبه؛حالا صورتت رو
ريلکس کن آروم زل بزن تو گوشيت ،
خوب فقط ميخواستم بگم ديونه ي
همين نگاتم ديونه!

سلام عزيزم؛شنيدم پنج شنبه آينده جشن نامزديته تبريک ميگم ؛ واقعا خوشحال شدم
.
.
.
ستاد مبارزه با افسردگي دختران دم بخت

رنگين كمان پاداش كسي است كه تااخرين قطره زيرباران بايستد!

,,,
(',') هي.....!
<|'''|> با توام.....
L''/.
,,,
<('o')> صدام رو مي شنوي؟
|'''|
L''/.
,,,
/(',') دلم برات يکزره شده
|'''|/ دوستت دارم....
L''/.

الهي در سال جديد تو خورشيد بشي من زمين که سالي يک بار من دور تو بگردم ولي تو سالي 365 بار دور من بگردي

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار
نوروز , جاودانه ترين جشن روزگار

، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس نوروز 1387

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
******** سال نو مبارك ********

، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس نوروز 1387

): بعضي ها با خودکشي کردن خودکشي ميکنند بعضي ها با خودکشي نکردن.اين وسط فقط عده معدودي روي لبه اين تيغ،زندگي را مثل آدمهاي زنده ميرقصند


sms,jok,jadid,sarkari,asheghaneh,khandedar,jok,جوک,اس ام اس,سکاری,عاشقانه,تبریک,سال نو,س رایگان
آخرين کلمات يک ديوانه: من يه پرنده‌ام، آخرين کلمات يک غواص: نه اين طرفها کوسه وجود نداره، آخرين کلمات يک خبرنگار: بله، سيل داره به طرفمون مياد، آخرين کلمات يک شکارچي:
مامانت کجاست کوچولو؟، آخرين کلمات يک جهانگرد در آمازون: اين نوع مار رو ميشناسم، سمي نيست، آخرين کلمات يک متخصص آزمايشگاه: اين آزمايش کاملاً بي خطره، آخرين کلمات

يک نارنجک‌انداز : گفتي تا چند بشمرم؟، آخرين کلمات يک متخصص خنثي کردن بمب : اين سيم آخري رو که قطع کنم تمومه،

شاعر مي گه:
.
.
.
خيلي برات مهمه؟ اگه سر درست هم همين قدر سمج بودي، الان دکتر مهندس شده بودي



همراه شو عزيز…تنها نمان به درد… کاين درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمي شود…دشوار زندگي هرگز براي ما بي رزم مشترک آسان نمي شود

sms,jok,jadid,sarkari,asheghaneh,khandedar,jok,جوک,اس ام اس,سکاری,عاشقانه,تبریک,سال نو,س ر
نظامي ترين جمله عاشقانه: توي اردو گاه قلبتء منم يه اسير جنگيء تو منو شکنجه ميديءتوي اين قلعه ي سنگي من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من ... من خودم بودم
و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مِِي ارزد

كاش مي شد توي روزگارت
توي بهار موندگارت
ميون اين همه يارت
من باشم دار و ندارت !

عزيز تر از آني كه بگوييم دوستت دارم
محبوب تر از آني كه بگويم مي خواهمت
نمي گويم مال من باش فقط گاهي به فكر من باش !

رفاقت ماجراست و جدايي يك قانون
پس به اين ماجرا دل نبند چون قانون هميشه اجرا ميشه !

قلب من با قلب تو خورده گره
نكنه ناز كني باز كني اين دو گره
دو كلام حرف حساب باهات دارم
مي خوام بگم با معرفت دوستت دارم

گه نيوتون قبل مرگش صورت تو رو ميديد معني دافعه رو هم ميفهميد!

o
\|/
/
عمراَ اگه لنگم و پيدا کني!

منو ببر از اينجا بازم دوباره
ببر جايي كه كسي پا نميزاره.
يالا ديگه،ببرم ديگه،عجب خره زبون نفهميه ه

تحول در سال زندگي آدمي فرصتيست که هر 365 يا 6 روز به انسانها داده ميشه بعضي از اين فرصت خدادادي استفاده مفيد ميکنند و موفقند برخي ديگر هم بنا بر نادونيهايي که انجام دادند با خاطره ايي بد اين سال را طي ميکنند ... اميدوارم همگي ما جزو دسته اول باشيم سال خوبي داشته باشيد

نوروز پيامبر مهر است که مرا وامي دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را ياد بگيرم.

نوروز شعر بي غلطي است که پايان روياهاي ناتمام را تفسير مي کند.

شيشه مي شکند و زندگي مي گذرد.نوروز مي ايد تا به ما بگويد تنها محبت ماندني است پس دوستت دارم چه شيشه باشم چه اسير سرنوشت.

زندگي وزن نگاهي است که در خاطر ما مي ماند.نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد.

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم.سال تحويل دلم مي گيرد با تو تا اخر خط بيدارم.

پيام نوروز اين است.دوست داشته باشيد و زندگي کنيد.زمان هميشه از ان شما نيست.

اگر چه يادمان مي رود که عشق تنها دليل زندگي است اما خدا را شکر که نوروز هر سال اين فکر را به يادمان مي اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

باران عشق هميشه مي بارد اما در نوروز قطره هاي باران طلايي رنگند.از خدا مي خواهم که هميشه زير اين باران خيس شوي.

از نوروز مي اموزيم که هيچ وقت کسي را نا اميد نکنيم شايد اميد تنها دارايي اش باشد.نوروزتان مبارک باد

با تبريک سال نو خدمت مجردهاي گرامي! دستگاه "سبزه گره زني" با قابليت 90 گره در ثانيه، پيش فروش مي شود!

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes