تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

طالع شما از 1 فروردین ماه 1387 تا 15 فروردين ماه 1387


طالع شما از 1 فروردین ماه 1387 تا 15 فروردين ماه 1387

طالع شما از 1 فروردین ماه 1387 تا 15 فروردين ماه 1387

فروردين‌ (برج‌ حمل‌):
سال جدید، برای متولدین فروردین روزهای پرکاری را در پی خواهد داشت. از این رو مسافرت هر چند کوتاه در ایام تعطیلات به این گروه توصیه می شود. به عده یی از متولدین این ماه که برنامه و رژیم غذائی خود را نادیده می گیرند، توصیه می شود علاوه بر رعایت رژیم درست غذائی حتما ورزش را نیز برنامه ی روزانه ی خود بیفزایند. تلاش های خستگی ناپذیرتان در سال جدید نتیجه خواهد داد. در رشته ی فعالیت تان جنبش و تحرک زیادی دارید و با توجه به رقابت های شدید، باید به فعالیت های اجتماعی توجه بیشتری نشان دهید. اوضاع مالی و اقتصادی گروهی از متولدین این ماه تا پایان این نیمه رو به بهبودی خواهد رفت.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©
وضعيت‌ مالي‌: * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * *

ارديبهشت‌ (برج‌ ثور):
ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ی اول به خود فرد آرامش می دهد، در این نیمه ی پایانی سال پر از استرس و مشغله ی کاری هستید. مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ی شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * * *

خرداد (برج‌ جوزا):
با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. در ایام نوروز، تعدادی از مجردین، یار و محبوب خود را می یابند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * *

تير (برج‌ سرطان‌):
بحثهای احساسی همیشه جلوی تفکرات منطقی تان را می گیرد. عجول هستید و عجولانه تصمیم می گیرید. شرایط خانوادگی خوبی ندارید. بحثها و نگرانی های تان بیشتر بر سر مسائل مالی است. مرتب از این شاخه به آن شاخه می پرید. اگر یک شغل ثابت داشته باشید، نگران آینده ی مالی خود نخواهید بود. از نظر مالی در این نیمه به موفقیت چندانی نمی رسد، پس در خرج کردن کمی دقت کنید.کمی ناامید هستید، اما مدت زمانی که بگذرد، اوضاع بر وفق مرادتان می شود. هم از نظر شغلی و هم از نظر خانوادگی و مالی.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * * * *

مرداد (برج‌ اسد):
به زودی اوضاع همان گونه خواهد شد که شما می خواهید. منتظر اتفاق خوشایندی هستید که در ایام نوروز به وقوع خواهد پیوست. تمامی نگرانی های مالی شما تا چند ماه آینده برطرف خواهد شد. در دوره یی هستید که باید انتقادها را تحمل کنید و در مقابل بی احترامی ها عکس العمل نشان ندهید. سعی کنید از خود خوری های بیهوده بپرهیزید. عده یی از مجردین این ماه در بهار دل انگیز، وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خواهند شد. بیش از حد نگران اطرافیان و بخصوص اعضای خانواده هستید. اطرافیان همچنان از حمایت های بی دریغ شما برخوردار خواهند بود.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * * * *

شهريور (برج‌ سنبله‌):
در ایام نوروز، اعصاب تان آرامش یافته و ترس تان از آینده کمتر خواهد شد. دلخوری که از محبوب تان به دل داشته اید، بعد از گذشت چند سال از بین می رود و دوستی از سرگرفته می شود. فرصت را از دست ندهید، یک بار او را از دست داده اید و پشیمان شده اید، حالا که خودش آمده است، اجازه ندهید تجربه ی دوری گذشته تکرار شود. برای برخی از متولدین این ماه جابه جائی شغلی پیش می آید و همین امر موجب می شود، دوره ی کوتاهی را با رکود مالی سپری کنند. اگر نمی خواهید از شما بدگوئی بشود، پشت سر دیگران بدگوئی نکنید.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * *

مهر (برج‌ ميزان‌):
سرسختی شما در این دوره اوضاع را بدتر خواهد کرد. افکار منفی، اجازه ی تصمیم گیری درست به شما را نمی دهد. طلاق در متولدین این ماه کمتر اتفاق می افتد. سعی کنید اوضاع و شرایط بد زندگی را تغییر دهید. از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به دوره های قبل خواهید داشت. هر چند که شغل خود را از دست داده اید اما نباید نگران آینده باشید، شرایط اقتصادی بهتری در انتظار شما است. از نظر جسمی در شرایط خوبی به سر می برید و از بیماری اخیر اثری نیست.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©
وضعيت‌ مالي‌: *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * *

آبان‌ (برج‌ عقرب‌):
در سال جدید، نگران از دست دادن چیزی بودید که زمان، اوضاع را به نفع شما تغییر داد. برای خانواده بیش از حد توان در تلاش هستید. آینده ی فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید. به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی می دهید. گاهی بیش از حد نگران آنها هستید و این نگرنی باعث می شود، آزادی آنها را سلب کنید. از نظر فعالیت در زمینه ی شغلی تان تغییر چندانی نخواهید داشت اما اوضاع مالی بهتر خواهد شد.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: *

آذر (برج‌ قوس‌):
وضعیت شغلی تان در این روزها، دچار تزلزل شده، بین شما و مدیرتان گرفتاری و مشکلاتی به وجود خواهد آمد که در نهایت منجر به ترفیع مقام شما می شود. مسوولیت های زیادی این روزها بر دوش تان سنگینی می کند. خرید و فروش و املاک در این دوره پرمنفعت و عالی است. مجردین در سال جدید، بیشتر به زندگی اجتماعی خود سروسامان خواهند بخشید. عده یی که به خاطر تحصیل از شغل خود دست کشیدند، پشیمان شده و دوباره به شغل و حرفه ی خود باز می گردند. سعی کنید با افرادی بیشتر همنشینی کنید که دانش و علم شان از شما بیشتر است.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©
وضعيت‌ مالي‌: * * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * * * *

دي‌ (برج‌ جدي‌):
بیشتر افراد خانواده و اطرافیان مدیون صبر و نبوغ و هنر و فداکاری شما هستند. اعتقاد دارید نباید وقت فرزندتان بیهوده تلف شود. سعی می کنید در طول مدت زندگی چیزی بیاموزند تا به جهان بینی کامل برسند. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت.
منظم و مقرراتی هستید. اما گاهی اوقات مقررات شما دست و پاگیر می شود. وسواس زیادی نسبت به انجام کلیه ی امور دارید.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * * * *

بهمن‌ (برج‌ دلو):
استرحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ی کاری تان کسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ی یکنواختی را طی می کنید، اما به زودی باید آماده ی کار و فعالیت در زمینه ی شغلی خود باشید. مشغله ی شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی به همن صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگترها باشید. این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری های جدید در مورد تحصیل و کار. در این دوره قادر به دست زدن به ریسک های بزرگ خواهید بود و ماه را با یاد گرفتن و تجربه آموختن به پایان خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می شود.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©©
وضعيت‌ مالي‌: *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * * *

اسفند (برج‌ حوت‌):
گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده یی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده یی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده یی دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.
وضعيت‌ رمانتيك‌
©©©©©
وضعيت‌ مالي‌: * * * * *
وضعيت‌ ارتباطي‌: * *

فال هفته

فال و طالع بینی چینی

طالع بینی ایتالیایی

فال سال 1387 سال موش

مختصری راجع به طالع شما( متولد چه ماهی هستید؟؟)

فال بوسه

فالنامه (فال با کلیک)

لیست طالع بینی و فالنامه

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes