تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه


توصيه‌هاي مهم براي خريد شب عيد

توصيه‌هاي مهم براي خريد شب عيد


آقا ببخشيد باتري ساعت مي‌خواستم.
باتري اصل يا باتري قلابي؟
-منظورتون چيه آقا؟! معلومه كه اصل مي‌خوام.
باتري اصل قيمتش 15هزار تومانه، باتري قلابي 3هزار تومان.
- 15هزار تومان؟!!
بله خانم. اصل اصل.
اين مكالمه شب گذشته در يكي از پاساژهاي تجاري در غرب تهران بين يك خانم مشتري كه قصد تعويض باتري ساعتش را داشت، با يك فروشنده كلاهبردار اتفاق افتاد.
مكالمه برايم جالب بود، منتظر شدم تا ببينم خانم مشتري كلاه سرش مي‌رود يا نه. اما او از مغازه بيرون آمد و درست در مغازه مجاور موفق شد با 2500تومان باتري اصل ژاپن را براي ساعتش خريداري كند. واژه كلاهبردار دقيق‌ترين واژه‌اي است كه مي‌توان اين روزها به برخي فروشندگان كالا نسبت داد. برخي صاحبان فروشگاه‌ها و بوتيك‌ها در اين روزهايي كه مردم با جيپ پر پول در حال خريد نوروزي هستند،‌ دست از پا نمي‌شناسند و به هر مكر و حيله و دروغي متوسل مي‌شوند تا بتوانند اجناس مغازه را به چند برابر قيمت به مشتري بياندازند. شما قضاوت كنيد، يك باتري ساعت هر چقدر هم مرغوب باشد، آيا ممكن است قيمت آن 15هزار تومان باشد؟ متاسفانه در اين روزهاي حساس از سال كه برخي مردم در طول سال فقط همين روزها را براي خريد كالاهايي همچون پوشاك، كيف، كفش و تعمير برخي لوازم انتخاب مي‌كنند، هيچ نظارت و كنترلي بر نحوه فروش كالا در بازار وجود ندارد. در اين ميان بايد علاوه بر پول كافي، دقت و احتياط را نيز همراه خود داشته باشيد. در اين روزها در برخي فروشگاه‌ها، اجناس حراج شده است. همين حراجي در برخي مغازه‌ها راهي است براي جذب مشتري از راه دور! در حراجي‌ها با دقت هر چه تمام خريد كنيد. براي خريد نوروزي سعي كنيد از چند مغازه قيمت بگيريد و آنها را با هم مقايسه كنيد. تنها از اين طريق است كه مي‌توانيد مطمئن شويد خريد به نفع شما بوده است. اگر واقعا براي نوروز قصد خريد داريد، هرگز مثلا لباس زمستاني نخريد. نكته مهم‌تر كه لازم است در جريان خريدهاي نوروزي آگاه باشيد، اصالت فروشگاه است! يعني چه؟ يعني اينكه مثلا يك چهارديواري نبش خيابان كه تا ديروز آهنگري بوده صاحب آن وسوسه مي‌شود براي شب عيد سيستم مغازه را به هم ريخته و با ريختن تعداد زيادي لباس در آن چهارديواري اقدام به فروش پوشاك كند! بله، به همين راحتي ممكن است كلاه سرتان برود. حالا شما بگوييد آيا يك آهنگر از لباس و پوشاك چقدر سر درمي‌آورد كه حالا لباس فروش بشود؟ مطمئنا اطلاعات آهنگر از پوشاك، درست به اندازه اطلاعات من و شما است. همين باعث مي‌شود لباس‌هاي استوك و درجه3 را به اسم لباس خوب وارد مغازه كند و...

خرید مانتو

اين روزها هم كه خيابان‌هاي شهر پر است از ماشين و ترافيك شب عيد، ممكن است شما به اندازه كافي فرصت براي پرسه‌زدن در فروشگاه‌ها را نداشته باشيد، از اين رو در اين گزارش سعي مي‌شود تا حدودي شما را از آخرين وضعيت بازار مانتو مطلع كنيم تا بلكه بتوانيد در كمترين زمان ممكن جنس موردنظرتان را بيابيد. به عنوان اولين نكته بهتر است اين را به خاطر داشته باشيد مانتويي كه در اين فصل مي‌خريد حداكثر تا پايان فروردين ماه قابل استفاده است. چرا كه مانتوهايي كه در‌حال‌حاضر در فروشگاه‌ها عرضه مي‌شود بيشتر از جنس پارچه‌هاي ضخيم و زمستاني انتخاب شده است. پارچه‌هاي كبريتي با طرح‌هاي كمردار هنوز در ويترين مغازه‌ها خودنمايي مي‌كند.نكته ديگر، حراجي‌ها است. اين روزها روي ويترين تمام بوتيك‌هاي مانتوفروشي كلمه حراج به چشم مي‌خورد. البته حراجي‌ها فقط مربوط به پالتوها است. پالتويي كه در اواسط پاييز حدود 70 تا 80هزار تومان قيمت داشت، اكنون در مغازه‌ها با قيمت‌هاي زير 30هزار تومان عرضه مي‌شود. شايد به فكرتان برسد كه يكي از اينها را بخريد و اينگونه خود را از شر خريد پالتو در سال بعد راحت كنيد، اما توصيه ما به شما اين است كه اگر خيلي در قيد و بند مد و پوشيدن پوشاك روز هستيد اين‌كار را نكنيد، چون به طور حتم سال بعد مدل‌هاي جديدتري به بازار مي‌آيد كه شما را از خريدتان پشيمان خواهد كرد. البته اگر خيلي هم به اين مسائل اهميت نمي‌دهيد اين روزها بهترين وقت براي خريد پالتو است.
مانتوها در‌حال‌حاضر در دو گروه طرح‌دار رنگي، مشكي و سورمه‌اي عرضه مي‌شوند. اگر به دنبال مانتوي رنگ روشن و تابستاني هستيد بيهوده وقت خودتان را تلف نكنيد كه نيست. براي خريد رنگ‌هاي روشن بايد كمي صبر كنيد. حداقل تا اواسط فروردين ماه سال آينده. مانتوهاي طرح‌دار كه مدل آنها بيشتر براي استفاده در مجالس مهماني طراحي شده داراي پارچه‌هاي فوق‌العاده لخت و نازك هستند كه طرح‌هاي گل‌دار و مارپيچي خيلي شلوغ دارند و معمولا يا در جلوي آنها دكمه نيست و به صورت پيراهن دوخته شده يا به صورت چپ و راستي هستند. اين مانتوها كه مشتري محدودي دارند و سليقه خاصي آنها را خريداري مي‌كند، قيمتي بين 40 تا 70هزار تومان دارند. بيشتر خانم‌هاي جوان اين سبك‌ها را مي‌پسندند.

مانتوهاي مجلسي از نوع كرپ هم كه پاي ثابت مغازه‌هاي مانتوفروشي است و معمولا يك يا دو رگال خود را به اين مانتوها اختصاص مي‌دهند. اين مانتوها هم به نوبه خود داراي طرح‌هاي مختلفي هستند كه بسته به نوع كار و گلدوزي روي آن قيمت‌هاي متفاوتي از 40هزار تومان به بالا دارند. بيشتر خانم‌هاي مسن به دنبال اين مانتوها هستند. البته براي استفاده در ديد و بازديدهاي عيد اين سبك‌ها بيشتر توصيه مي‌شود. مانتوهاي ساده و به قول معروف مخصوص دانشگاه و محل كار هم در اين مغازه‌ها عرضه مي‌شود، البته تنوع رنگ و مدل اين مانتوها خيلي كم است و همان طور كه قبلا اشاره شد در اين مانتوها از پارچه‌هاي ضخيم استفاده شده و فقط يكي دو ماه ديگر مي‌توان از آنها استفاده كرد و باگرم شدن هوا بايد در كمد بايگاني شوند. پس توصيه مي‌كنيم اگر عجله نداريد براي خريد مانتوهاي ساده مخصوص محل كار يا دانشگاه كمي از خودتان صبر و حوصله نشان دهيد.

مدل‌هاي مانتو در مغازه‌هاي تهران در همين چند مدل خلاصه مي‌شود. اما براي خريد مانتو بهتر است به نكاتي كه در زير گفته مي‌شود توجه كنيد تا انتخاب مناسب‌تري داشته باشيد. اگر مانتو را براي ديد و بازديد عيد مي‌خواهيد پيشنهاد مي‌كنيم مانتو اندكي نازك و به لحاظ وزن نيز سبك باشد تا با پوشيدن آن احساس خفگي و خستگي نكنيد. چراكه مدت زمان ديد و بازديدهاي عيد گاهي از يك ربع هم فراتر نمي‌رود و شايد اصلا فرصت نكنيد مانتوي خود را درآوريد. در چنين حالتي بهتر است مانتوي راحتي انتخاب كنيد كه اگر صبح تا شب هم در تنتان بود، خسته نشويد. نكته مهم‌تر در استفاده مانتو در ديد و بازديدها، قابليت چروك شدن يا نشدن پارچه آن است. اين نكته را حتما به خاطر داشته باشيدو مانتويي انتخاب كنيد كه در نشستن‌هاي طولاني در اتومبيل و مهماني چروك نشود. اين را هم توجه داشته باشيد كه مانتوي خوب از پارچه‌اي دوخته شده كه ديرتر چروك شود. مانتويي انتخاب كنيد كه شكيل و برازنده شما باشد. چرا كه همانطور كه گفته شد شايد اصلا فرصت درآوردن مانتو را پيدا نكنيد. در انتخاب مانتوهاي بدون دكمه دقت كنيد. به غير از آنهايي كه به صورت پيراهن به تن مي‌روند، بعضي از آنها نيز توسط يك جفت بند از داخل پارچه بسته مي‌شوند و قسمت جلوي آن باز است. اين مانتوها براي خانم‌هايي كه كمي چاق هستند، توصيه نمي‌شود.


از كجا مانتو بخريم؟


ميدان هفت‌تير، ميدان فاطمي و ميدان وليعصر از مناطقي هستند كه بيشترين فروشگاه‌هاي مانتو در آنها وجود دارد و حتما مي‌توانيد با قيمتي مناسب، مانتوي دلخواهتان را در اين مناطق پيدا كنيد. اما مركز خريدهاي قائم و تنديس در تجريش، ميلاد نور و گلستان در شهرك غرب و... نيز از مراكزي هستند كه در آنها تك و توك مانتوفروشي پيدا مي‌شود. البته طبيعي است كه براي خريد مانتو از اين فروشگاه‌ها، بايد مبلغ بيشتري هزينه كنيد.

از آنجا كه مانتو كالايي استراتژيك براي بانوان به حساب مي‌آيد همه مغازه‌هاي پوشاك زنانه در مغازه‌هايشان يك رگال براي مانتو در نظر گرفته‌اند. اما بديهي است كه مانتو در اين مغازه‌ها تنوع زيادي ندارد و به سختي مي‌توان از بين آنها مانتوي موردنظر خود را انتخاب كرد. اگر فرصت كافي براي خريد نداريد، اين نكته را هم در نظر بگيريد كه تمام مناطق گفته شده، جزو شلوغ‌ترين و پرترافيك‌ترين مناطق شهر به ويژه در اين ايام هستند. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه ساعت‌هاي پاياني شب را به امر خريد اختصاص دهيد.
با توجه به اينكه در اين ماه مغازه‌ها تا ساعت 12 شب داير هستند، بهترين ساعات خريد شايد ساعت 10 شب به بعد باشد كه هم ترافيك شهر سبك‌تر مي‌شود و هم حجم انبوه آدم‌ها در اين پاساژها كاهش مي‌يابد و شما با دقت بيشتري مي‌توانيد كالاي خود را انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه در خريد، دقت حرف اول را مي‌زند


بهترين‌ها را از كجا بخريم؟

متاسفانه در جامعه ما به دليل رشدنيافتگي فرهنگ «برند»، مردم و به‌خصوص قشر جوان در انتخاب لباس كاملا ناتوانهستند. يعني اينكه اغلب نمي‌دانند چه لباسي براي پوشيدن لازم دارند.

اغلب نسبت به علاقه خود نسبت به رنگ، طرح، مدل و نوع لباس مورد نيازشان گنگ هستند.همين بي‌خبري و ناآگاهي درباره پوشاك باعث شده هرآنچه توليد‌كننده و واردكننده كالا به فروشگاه‌ها عرضه مي‌كنند، مصرف‌كننده مجبور شود آنها را خريداري كند. شما براي تهيه لباس شب عيد كجا مي‌رويد؟ اين پرسشي است كه در ترافيك‌هاي كور شب‌هاي عيد از اهميت ويژه برخوردار است و پاسخ آن نيز مي‌تواند براي شما ارزشمند باشد. اگر ساكن جنوب تهران هستيد، بهترين مكان براي يافتن لباس مورد علاقه‌تان خيابان وليعصر حدفاصل چهارراه طالقاني تا ابتداي خيابان مطهري است. هرگز فكر نكنيد اگر بوتيك‌هاي مثلا شهرك‌غرب را نبينيد از مد عقب افتاده‌‌ايد. آسمان لباس فروشي‌ها همه‌جا يك‌رنگ است. تنها تفاوت موجود، «قيمت» است. در خيابان وليعصر حدفاصل چهارراه طالقاني تا ابتداي خيابان مطهري مي‌توانيد انواع كت و شلوار، شلوار جين و كتان، پيراهن و تي‌ را براي خريد انتخاب كنيد. اين منطقه براي ساكنان مركز تهران نيز توصيه مي‌شود. البته ساكنان مركز، يك انتخاب ديگر هم دارند و آن بازار بزرگ فردوسي است. در بازار بزرگ فردوسي در سه طبقه انواع و اقسام لباس‌هاي اسپرت و كلاسيك مردانه موجود است. اتفاقا اغلب بوتيك‌ها در اين بازار در حراجي به سر مي‌برند و خيلي از آنها هم لباس‌هاي تابستاني را در ويترين‌ها به نمايش گذاشته‌اند. اگر قصد سفر به بازار بزرگ فردوسي را داريد، درباره خريد كفش هم از قبل فكري بكنيد. روبه‌روي اين بازار، بورس انواع كفش ورزشي و چرمي است كه البته زور كفش‌هاي ورزشي در اين بازار بيشتر از كفش‌هاي چرمي است. براي سفر به بازار بزرگ فردوسي بهترين وسيله اتوبوس و مترو است. اگر با خودروي شخصي به اين بازار بياييد، مطمئن باشيد موفق به ديدن لباس‌هاي آن نخواهيد شد، چون در چهارراه استانبول و خيابان فردوسي جايي براي پارك خودرو پيدا نخواهيد كرد. بازار بزرگ فردوسي در محدوده طرح ترافيك قرار دارد.

بنابراين اگر با وسيله نقليه عمومي به اين بازار برويد، بهتر است. در غرب تهران اوضاع براي خريد لباس از نظر تعداد پاساژ بهتر است. اما از نظر قيمتي، خير.جالب اينكه به رغم گرانفروشي‌هايي كه در اين منطقه از تهران موجود است، اما ديده مي‌شود ساكنان خيلي از مناطقجنوبي، مركزي، شرقي و شمالي تهران خريد از بوتيك‌هاي غرب تهران را ترجيح مي‌دهند. 500متر پايين‌تر از ميدانپونك، پاساژ تجاري تيراژه در بيش از سه طبقه بهترين محل براي خريد پوشاك اهالي غرب تهران است. پاساژ تيراژه حتي براي خانواده‌هايي كه صاحب فرزند خردسال هستند، تدابير ويژه‌اي انديشيده تا پدرها و مادرها با خيال راحت‌ بتوانند يكي دو ساعتي در اين پاساژ پرسه بزنند. طبقه بالاي اين پاساژ، شهربازي كوچكي وجود دارد كه بچه‌ها با انواع و اقسام وسايل بازي مي‌توانند سرگرم شوند.
امكانات جانبي اين پاساژ در غرب تهران به لحاظ پاركينگ خودرو نيز مناسب است. مراكز تجاري گلستان و ميلاد نور در شهرك غرب نيز جزو در دسترس‌ترين مناطق عرضه لباس در غرب و شمال تهران به حساب مي‌آيند. اين دو مركز تجاري تقريبا براي همه تهراني‌ها شناخته شده است. برندهاي پوشاك در اين دو مركز نسبت به ساير پاساژهاي تجاري در شهر بيشتر وجود دارد. بنابراين اگر حتما اصرار داريد لباس‌هاي برند دار را براي ميهماني‌هاي نوروزي بخريد، توصيه مي‌كنيم به اين دو پاساژ سري بزنيد. بازار قائم و پاساژ تنديس در ميدان تجريش هم براي شمال شهري‌ها توصيه مي‌شود. بازار قائم با عمر بيشتر از پاساژ تنديس در جنوب ميدان تجريش داراي بوتيك‌هاي فروش مانتو، كفش زنانه و مردانه، لباس‌هاي مردانه، عطر، طلا و نقره، اسباب‌بازي و خلاصه هر آنچه در سبد كالايي يك خانوار قرار مي‌گيرد، است. پاساژ تنديس نيز در شمال ميدان، ابتداي خيابان دربند كه يكي دو سالي است، احداث شده با سه طبقه پاركينگ وسيع محل مناسبي براي خريد محسوب مي‌شود.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes