تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ تیر ۳, دوشنبه

عکس : نقاشی های همسر افشین قطبی !

مصاحبه با همسر افشين قطبي


و عكسهايي از نمايشگاه نقاشي او

مصاحبه با همسر افشين قطبي
و عكسهايي از نمايشگاه نقاشي او

ناصر حجازي يك جنتلمن واقعي است. من خيلي از رفتار او خوشم مي‌آيد و در دور رفت از اينكه او مربي تيم حريف ما بود، خوشحال بودم

مصاحبه دنياي فوتبال با همسر افشين قطبي

نظرتان راجع به عكس يك دنياي فوتبال كه تحت‌تاثير حضور شما در استاديوم بوده، چيست؟
برايم جالب بود، اما فقط به‌عنوان يك عكس روي جلد به آن نگاه كردم!
به‌نظر مي‌رسد كه به فوتبال علاقه وي‍‍ژه‌اي داريد كه آن را به‌عنوان موضوع نقاشي‌هايتان انتخاب كرديد؟
بله، من از بچگي فوتبال را دوست داشتم؛ البته علاقه من به فوتبال به‌مراتب كمتر از افشين است؛ اما از همان دوران كودكي كه همراه خانواده‌ام در هلند بودم طرفدار تيم آژاكس بودم. در چندسال اخير هم كه همراه افشين در كره بوديم، تقريبا تمام سفرها همراه تيم‌ملي كره مي‌رفتم.
چطور شد كه تصميم گرفتيد از فوتبال نقاشي كنيد؟
علاقه من به نقاشي مربوط به سال‌هاي قبل است. من از 11سالگي نقاشي‌كردن را شروع كردم و نقاشي را به‌عنوان يك رشته در دبيرستان و دانشگاه دنبال كردم. تا پيش از اين بيشتر كارهاي من موضوعات مختلفي مثل نقاشي چهره و موضوعات اجتماعي بود اما اين اولين دفعه‌اي است كه تصميم گرفتم ورزش را به‌عنوان موضوع نقاشي‌هايم انتخاب كنم. تقريبا بعد از بازي دور رفت داربي بود كه تصميم گرفتم فوتبال را نقاشي كنم. فكر كردم مي‌توانم هيجان تماشاگران فراوان علاقه‌مند به دو تيم را نشان دهم. خواستم يك كار جديد انجام دهم. شما تا به‌حال در ايران چنين نمايشگاهي ديده‌ايد؟
اكثر نمايشگاه‌هاي ورزشي در رشته عكاسي است و خود من به‌شخصه كمتر در رابطه با نمايشگاه نقاشي شنيده‌ام
خوشحالم كه كار نويي انجام دادم.
معمولا هنر كشورهاي شرق تحت‌تاثير سبك‌هاي چيني مثل يوآن، سونك، مينگ و چينگ يا سبك‌هاي ژاپني و چايي‌‌كابوكي است، شما چقدر با اين سبك‌ها آشنايي داريد؟
من با اين سبك‌ها آشنا هستم، اما من كه چيني يا ژاپني نيستم! ضمن اينكه بيشتر كارهاي من تحت‌تاثير سبك‌هاي مدرن است.
از نقاشي‌هاي شما معلوم است كه علاقه ويژه‌اي به سبك امپرسيون داريد، چون بيشتر كارهاي شما با رنگ و نور است و شبيه‌سازي كمتر در آن ديده مي‌شود.
دقيقا كارهاي من در سبك امپرسيون است، اما سعي كردم تا شبيه‌سازي چهره‌ها را هم تا حدودي رعايت كنم چون نقاشي‌هاي من از روي عكس‌هاي آقاي رياضتي كشيده شده است.
‌آيا معياري هم براي انتخاب چهره‌هايي كه از آن نقاشي كرديد، داشتيد. چون چهره‌هايي مثل باقري،‌ آقايي و نيكبخت بيشتر از بقيه به چشم مي‌آيند.
به نظر من كريم باقري چهره بسيار خوبي است براي اينكه مدل نقاشي باشد، داد. براي همين در بيشتر كارهاي من تصوير او را مي‌بينيد.
براي هركدام از اين كارها چقدر زمان گذاشتيد؟
همانطور كه مي‌دانيد در چنين سبك‌هايي بيشتر حسي كه نقاشي به بيننده منتقل مي‌كند، مهم است نه فرصتي كه براي نمايش ريزه‌كاري‌ها مي‌گذارد. براي همين من تلاش كردم تا حسي را كه از عكس‌ها و صحنه‌هاي فوتبال داشتم نقاشي كنم. دوست داشتم تا نقاشي‌هايم بتواند هيجان تماشاگران را در پس‌زمينه و حركت را كه قانون فوتبال است نشان دهم.
براي كشيدن بازيكنان شناختي هم از آنها داشتيد؟
نه، به‌غير از افشين شناخت خاصي از بقيه سوژه‌هايم نداشتم و بيشتر عكس‌هاي آنها برايم ملاك بود.
آقاي قطبي هم در كشيدن نقاشي‌ها به شما كمك مي‌كند؟
نه، اما وقتي من نقاشي مي‌كشم استقبال مي‌كند.
شما چطور، در مورد فوتبال و مسايل فني پرسپوليس اظهارنظر مي‌كنيد؟
خيلي زياد، معمولا بعد از هر بازي ساعت‌ها در مورد فوتبال با هم صحبت مي‌كنيم. چون من خيلي فوتبالدوست هستم فكر مي‌كنم فوتبال را به‌اندازه‌اي كه بتوانم در مورد مسايل فني آن صحبت كنم، مي‌فهمم! (مي‌خندد)
خودتان هم طرفدار پرسپوليس هستيد؟
من نظر خاصي ندارم! بيشتر به‌خاطر اينكه افشين در پرسپوليس است اين تيم را دوست دارم.
پس از نگاه كردن به كارهايتان يك حس شادي در بيننده به‌وجود مي‌آيد.
فكر مي‌كنم كسي كه براي تماشاي فوتبال مي‌رود در هر صورت دنبال پيروزي تيمش است و هيجانات تماشاگران فضا را شاد مي‌كند.
فكر مي‌كنيد زندگي‌كردن يك هنرمند در كنار فوتباليست چطور باشد؟
مي‌دانم شايد هنر و فوتبال هيچ تشابهي به هم نداشته باشند! اما علاقه من به فوتبال كه از همان دوران كودكي و پيش از آنكه من رو به نقاشي بياورم همراه من است و باعث شده كه ما تفاهم بيشتري داشته باشيم چون من از بچگي علاقه ويژه‌اي به آژاكس داشتم، بازيكن محبوبم هم دنيس برگ كمپ است!
انتظار اين تعداد بازديدكننده را داشتيد؟
نه، اصلا فكر نمي‌كردم كه اين تعداد براي تماشاي كارهايم بيايند.
در پس‌زمينه بعضي از كارهايتان تلاش كرديد تا تبليغات را با خط ‌ايراني بنويسيد. با زبان ايراني هم آشنا هستيد؟
د ر مورد تبليغات سعي كردم تا عين خط‌ها را ننويسم كه تبليغ نشود اما كاري كردم تا خط‌ها به فارسي نزديك باشد. زبان فارسي را هم تا حدي متوجه مي‌شوم، اما بيشتر به زبان هلندي و انگليسي مسلط هستم، تا حدودي آلماني مي‌فهمم، كره‌اي هم كه زبان‌ مادري‌ام است.
تفاوت زيادي ميان نقاشي شما از قطبي و كريمي وجود دارد.
چون افشين خيلي آدم آرامي است، اما فيروز كريمي خيلي مربي پرهيجان و بااحساسي است و معمولا كنار خط با بازيكنانش صحبت مي‌كند.
در يكي از نقاشي‌هاي شما حجازي و قطبي لب‌ خط مشغول صحبت‌كردن با بازيكنانشان هستند. نظر شما در مورد ناصر حجازي چيست؟
ناصر حجازي يك جنتلمن واقعي است. من خيلي از رفتار او خوشم مي‌آيد و در دور رفت از اينكه او مربي تيم حريف ما بود، خوشحال بودم.
پيش‌بيني شما در مورد قهرماني پرسپوليس چيست؟
به‌نظر من پرسپوليس شانس اول قهرماني است و من اميدوارم كه در دو بازي آينده‌اش پيروز زمين باشد.
تابستان.
براي همين است كه در كارهايتان بيشتر ازرنگ‌هاي گرم استفاده‌ كرده‌ايد؟
(مي‌خندد) شايد چون من تابستان‌گرم هستم!
به‌نظر مي‌رسد كه براي به تصويركشيدن افشين قطبي زمان بيشتري گذاشتيد؟
خيلي‌ها اين حرف را به من زدند. به‌هر حال سعي كردم كه افشين را باتوجه به شناختي كه از او دارم و با توجه به روحياتش به‌تصوير بكشم.
روي اين تابلو چقدر قيمت گذاشتيد؟
2000 يورو است.
باتوجه به اينكه اين تصوير همسرتان است شايد بهتر بود قيمت بيشتري روي آن بگذاريد.
شايد، اما من براساس طرح‌هايم قيمت گذاشته‌ام تصوير فيروز كريمي هم همين قيمت است اما از اينكه فكر مي‌‌كنم كسي تصوير افشين را بخرد و دائما به آن نگاه كند، احساس خوبي ندارم!

نمايشگاه نقاشي فوتبال استقلال و پرسپوليس به همت خانم يوروم همسر افشين قطبي عصر امروز در محل دفتر تصويرگران پويا انديش افتتاح شد.

----------------------------------
برای دیدن در سایز واقعی روی عکس کلیک کنید

axduoni.blogfa

axduoni.blogfa

axduoni.blogfa

axduoni.blogfa

axduoni.blogfa

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes