تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ تیر ۴, سه‌شنبه

اس ام اس های ارسالی دوستان

اس ام اس های ارسالی دوستان

0935۰۰۰7058

اس ام اس عاشقانه

نه از خودت تعريف كن و نه بدگويي. اگر از خودت تعريف كني قبول نمي‌كنند و اگر بدگويي كني بيش از آنچه اظهار داشتي تو را بد خواهند پنداشت.

من در جهان يك دوست داشته ام و آن خودم بوده ام.

ناپلئون

اي گلشن گلهابه گلستان چه نويسم من نيزغريبم به غريبان چه نويسم ترسم كه قلبم شعله كندصفحه بسوزدبااين دل تنگم به عزيزم چه نويسم.

دل هيچ كس نمي سوزد براي حال غمناكم *مگر سوزد همان شمعي كه مي سوزد سر خاكم

روزم سپري شد به اميدي كه شب ايد*شب امد و ديدم به دلم تاب و تب ايد

تق تق

كيه ؟

من گداى دوره گردم اومدم دورت بگردم ...

اي دوست دعا كن من بيچاره مبادا در حسرت ديدار تو جانم به لب ايد

هر كي جدا كرد تو رو از من الهي غصه بگيره توي تنهايي و غربت بي كس و بي يار بميره!!!

مست عشقم

مست شوقم

مست دوست

مست معشوقم كه عالم مست اوست*

من بي تو يه نيمه جونم، من بي تو رو به جنونم، من بي تو نه، نمي تونم!

ميدوني لذت زير بارون قدم زدن چيه؟اينكه كسي اشكاتو نمي بينه!

نيمه شب بود غمي تازه نفس ....ره خوابم زد و ماندم بيدار ....ريخت از پرتوي لغزنده ي شمع شاخه گلي بر ديوار

وقتي از مادر متولد شدم..صدايي در گوشم طنين انداخت كه بعد از اين با تو خواهم بود. به او گفتم تو كيستي؟ گفت :غم! فكر كردم غم عروسكي خواهد بود كه من بعدها با اون بازي خواهم كرد. ولي بعدها فهميدم!! كه من عروسكي هستم در دستان غم

در دياري كه در آن نيست كسي يار كسي

كاش يا رب كه نيفتد به كسي كار كسي.....

حالا كه مي روي! آهسته برو... هر قدمت دور تر ، نفسم تنگ تر بگذار چشم آهسته آهسته نديدنت را بي اموزد.

كوچه گرفتارتوام باخبرباش كه درحسرت دیدارتوام/گفته بودي كه طبیب دل هربیماري/پس طبیب دل من باش/كه بیمارتوام!!

دلا دیشب چه می كردي تو در كوي حبیب من؟

الهی خون شوي اي دل تو هم گشتی رقیب من!

آسمون وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم به راهت گل من

هر كجا هستی و باشی گویم

كه خدا پشت و پناهت گل من

براي شكستن من یه اخم كافیه... نیازي به فریادت نیست، واسه اشك ریختنم سكوت تو كافیه... نیازي به قهر نیست، براي مردنم حرف رفتنت كافیه... نیازي به انجامش نیست!

Vaghti ghamgini

( )

_; (

( )

ya bihosele

<^

-; <

<^

faramush nakon

(é

_; >

(é

ye khaterkhah

(>

_; )

(>

mesle man dari

( )

_; )

(é

ke beyadete

بعضی ها بی غصه پیرن ،

بعضی ها با غم رفیقن ،

بعضی ها از بس عزیزن،

هرگز از دلها نمیرن

یه قفل خریدم زدم به قلبم میدونی چرا؟

چون گنج بزرگي توش دارم،اون گنج

همین الان داره اس ام اس من رو میخونه

اگر تمام دردهاي عالم را نردبان كني

دستت به سقف دلتنگي هاي من نمیرسد.

عزیز تر از آنی كه بگویم دوستت دارم

محبوبتر از آنی كه بگویم میخواهمت

نمی گویم مال من باش

فقط گاهی به فكر من باش

بدترین قسمت زندگي انتظار كشیدن است

و بهترین قسمت زندگي داشتن كسي است

كه ارزش انتظار كشیدن را داشته باشد.

میدوني رنگ غروب چرا سرخه؟

چون خورشید وقتي میفهمه مال مني

آتیش میگیره!

بعضی ها بی غصه پیرن ،

بعضی ها با غم رفیقن ،

بعضی ها از بس عزیزن،

هرگز از دلها نمیرن

اي كاش قطره اشكی بودم كه بر گونه هایت

میزیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم

بالا تر از آسمان جايي نيست

زيبا تر از گل چيزي نيست

عزيزتر از تو كسي نيست

مي نويسم (( د ي د ار )) تو اگر بي من و دلتنگ مني ... يك به يك فاصله ها را بردار

Boro jelo ayne

.

.

.

.

.

Rafti?

.

.

.

.

.

Tush kiye?

.

.

.

.

.

Age Oon nabashe mikham 2nya nabashe...

مثل عكس رخ مهتاب كه افتاده بر آب

در دلم هستي و بين من و تو فاصله هاست

سوختن را دوست دارم چون آتش تويي, غرق شدن را دوست دارم چون تو درياي مني

بی چشم میشه زندگی كرد بی نفس هرگز

همه عالم چشم من اما تو نفس منی!!!

گرچه هرلحظه زبيداد تو خونين جگرم

قسم به جان توكه ازجان به تو مشتاق ترم

تو كيستي،كه اينگونه،بي تو بي تابم؟

شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم

ديوانه كرد آرزوي وصل او مرا

از سر برون نمي‌رود اين آرزو مرا

دیوانه ها را محبت آرام می كند

ما را محبت تو دیوانه می كند.

میگن شیشه عمر هر كي خیس بشه

عمرش كم میشه

میدونستي چشمات شیشه عمر منه!

اگه چشمم تو رو خواست قول ميدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست

قول ميدم گازش بگيرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه كار كنم.؟؟

---------------------------------------------

اين سيب بهترين سيب شكل سيب سرسيب كارسيب گذاشتن سيب يه سيب آدم سيب دوست داشتنيه سيب!(چيزي نفهميدي؟سيب رو حذف كن دوباره بخون)

سلام عزیزم؛شنیدم پنج شنبه آینده

جشن نامزدیته تبریك میگم ؛ واقعا

خوشحال شدم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ستاد مبارزه با افسردگی دختران دم بخت

به علت گراني تخم مرغ دولت به خروسهاي مجرد وام ازدواج ميدهد عجله كنيد

3 تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر كنن. یه آگهي می دن تو روزنامه:

با یكي ازدواج كن... 2 تا جایزه بگیر!

دوست خوبم ممنون از این همه لطفی که کردی 0935۰۰۰7058

____________________________________________________________________

Sahargahan ke shabnam ayati az pak bodan ra be golha hedye mibakhshad be an mehrabe pakash arezo kardam barayat khob didan,khob bodan,khob mandan ra............

سحر گاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه میبخشد

به ان محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن خوب بود خوب ماندن را

0918۰۰۰8337

____________________________________________________________________

مرده ام در كوچه هاى بىكسى.سنگ قبرم رانمىسازد كسى. سوختم خاكسترم را بادبرد.بهترين يارم مرااز ياد برد.

0914۰۰۰5229

_____________________________________________________________________

با تو ام كه داري به گريم ميخندي ... كاش مي شد بيايي و به من دل ببندي !

من آن نازت خريدارم نهايت قيمتش جانم ، تو هم اي نازنين يارم به لبخندي بكن شادم .

0935۰۰۰7085

_____________________________________________________________________

من همان قلب تهی . خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم

اس ام اس نیمه شب:

برای دیدن ادامه خواب لطفا cd2 را وارد کنید

0912۰۰۰2946

___________________________________________________________________

تارو پود هستی ام بر باد رفت،اما نرفت عاشقی ها از دلم،دیوانگی ها از سرم

0936۰۰۰0605

___________________________________________________________________

پندي ازيك داغ ديده:

هرگز به علامت آبي و قرمز روي شير توالت اعتماد نكن!

0936۰۰۰8420

___________________________________________________________________

گل من گريه مكن!

كه در آينه اشك تو، غم من پيداست،

قطره اشك توداندكه غم من درياست.

دل به اميد ببند.

نا اميدي كفر است.

چشم ما بر فرداست.

ز تبسم مگريز.

در دندان تو در غنچه لبها زيباست.

گل من گريه مكن

قهوه 3 خاصيت داره 1 رقيقه مثل قلبت2 خوش رنگه مثل چشمات 3 تلخه مثل دوريت.

۰۹۱۲۰۰۰۸۷۲۹

____________________________________________________________

گریه هامو تو ندیدی هر چی گفتم نشنیدی من کدوم عهدو شکستم که تو sms نمیدی

09130003255

__________________________________________________________

من ساده و بيمارم

من عاشق دلتنگم

100 بار بزن و قطع كن

من عاشق تك زنگم !

اس ام اس خوشحالي پي در پي

اس ام اس دلخوشي بيكاران

در فرودست انگار يك نفر منتظر است

پس خسيسي نكنيم !

09350007107

_____________________________________________________

حالا که آفتاب دست از سر غروب بر نمی دارد و رد پای سیلی سفر بر جاده ها نمی ماند . چه فرق می کند . همسفر ما هم نباشیم

09120004067

_____________________________________________________

اس ام اس های جدید خود را بفرستید به شماره 09366503869

ممنون

تو را خدا اینقدر زنگ نزنین فقط لطفا اس ام اس

1 comments:

mamnon mataleb jaleban azizam

» نظر شما چیست؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes