تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

آمیتا باچان هم وبلاگ‌نویس شد!

آمیتا باچان هم وبلاگ‌نویس شد!

سرانجام آمیتا باچان -ستاره مشهور 65 ساله بالیوود- هم تاب نیاورد و نتوانست از فرصت‌ها و امکاناتی که وبلاگ و وبلاگ‌نویسی در اختیارش قرار می‌دهد، چشم بپوشد و در 65 سالگی وبلاگ‌نویس شد! او 17 اپریل، همین 12 - 10 روز پیش وبلاگ‌نویسی را شروع کرد.

باچان برای وبلاگ‌نویسی از سرویس وبلاگ‌نویسی هندی BigAdda استفاده کرده است که سرویس خوب و کارآمدی به نظر می‌رسد.

AMITA 2.jpg

اما نکته مهم در مورد وبلاگ‌نویسی باچان این است که او واقعا «وبلاگی» می‌نویسد و برخلاف اکثریت قریب به اتفاق مشاهیر سیاسی و هنری جهان که با مفهوم وبلاگ آشنا نیستند، می‌داند داشتن یک وبلاگ پویا با بنا کردن یک سایت ایستا تفاوت زیادی دارد. او وبلاگ نوشتن را برای وبلاگ نوشتن می‌خواهد و باز برخلاف بسیاری از مشاهیر که می‌خواهند از وبلاگ‌نویسی به عنوان ابزاری برای افزایش محبوبیت و یا نشان دادن به‌روز بودن خود استفاده کنند، از همان روز نخست وبلاگ‌نویسی برای علاقمندانش می‌نویسد.

نگاهی گذرا به پست‌های آمیتا باچان نشان می‌دهد که به شدت فریفته وبلاگ شده است، به صورت منظم آپدیت می‌کند و در وبلاگش در مورد اتفاقات روزانه و خاطراتش می‌نویسد. خوشبختانه او مثل بسیاری از هندی‌های دیگر به انگلیسی می‌نویسد.

پراتیکشا، 22 اپریل:
حین شلیک در «علاء‌الدین» به خودم صدمه زدم و پشت و لگنم آسیب دید. به بیمارستان رفتم و
MRI‌ گرفتم. چیز نگران‌کننده‌ای پیدا نشد، ولی درد با وجود مصرف دارو ، تحمل‌ناپذیر است ...

این پست 552 کامنت داشت!

چند صد کامنتی که باچان هر روز دریافت می‌کند، او را مجبور کرده است که از چند نفر دیگر برای جواب دادن کامنت‌ها کمک بگیرد! وبلاگ باچان ترافیک زیادی پیدا کرده است و علاقمندانی از همه جهان: از آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا و هلند با کامنت‌هایشان آن را بمباران می‌کنند!

ستاره 65 ساله هندی در مورد وبلاگ‌نویسی به خبرنگار AFP چنین گفته است:
«فایده این وبلاگ این است که می‌توانم به کمک آن نظراتم را آزادانه و بدون محدودیت بیان کنم و با علاقمندانم تعامل داشته باشم. وبلاگ به من اجازه می‌دهد که خودم را ابزار کنم، احساسات و افکار و نظراتم را منعکس کنم و به اشتراک بگذارم و به آنچه مردم به من می‌‌گونید، گوش کنم.» او اضافه کرده است که به کمک وبلاگ می تواند شایعات بی‌مورد را تکذیب کند.

باچان با وبلاگش جاپای امیرخان دیگر ستاره بالیوود گذاشته است که از اینترنت برای به اشتراک گذاشتن افکارش استفاده می‌کند. فیلم‌های جدید باچان با عناوین Bhootnath و «عموی شیطان‌صفت» ماه دیگر به نمایش گذاشته می‌شوند.

AMITA.jpg

آمیتا باچان 11 اکتبر 1942 در الله‌آباد به دنیا آمد. او پسر شاعر سرشناس هندی به نام «هاریوانش رای باچان» است. او در اوتارپرداش در رشته‌ای غیر از سینما تحصیل کرد ولی به بمبئی رفت تا در آنجا بخت خود را در رشته بازیگری آزمایش کند.

او که با راجیو گاندی نخست‌فقیر فقید هندی دوست و همکلاس بود، توانست توصیه‌نامه‌ای از ایندیرا گاندی دریافت کند و نقشی در یکی از فیلم‌های هندی پیدا کند. باچان از سال 1969 کار بازیگری را شروع کرد و بعد از ایفای نقش در 20 فیلم ناموفق سرانجام شانس به او روی آورد و در سال 1973 با فیلم «زنجیر» طعم موفیت را چشید، او در این فیلم نقش یک ضدقهرمان خشن را داشت.

سال 1975 او با فیلم شبه‌وسترنی «شعله» به اوج شهرت و موفقیت رسید. باچان در سال 94 از بازیگری کناره‌گیری کرد، اما تقاضای رسانه‌ها و علاقمندانش او را متقاعد کرد که 4 سال بعد مجددا بازیگری را از سر بگیرد. باچان در بیش از 160 فیلم ایفای نقش کرده است و از این لحاظ می‌توان او را رکورددار دانست.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes