تبلیغات

 

مودم همراه مارک Edge

مودم سیار با قابلیت اتصال به اینترنت/ برقراری مکالمه/ ارسال و دریافت SMS

قابل اتصال به لپ تاپ/کامپیوتر ( استفاده آسان با سیم کارت ایرانسل و همراه اول )

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید…

قیمت استثنایی فقط و فقط : چهل هزار تومان


 

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورایی 

 ساعت سامورایی
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید .
درجـه یـک1 با جعبه و بسته بندی فوق العاده شیک
دارای بیمه ارسال و گارانتی تعویض و پشتیبانی
با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار: 3۷.۹00 تومان

سفارش رنگ آبی  سفارش رنگ قرمز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت بدون عقربه GUCCI شیك و مدرن

ساعت LED بدون عقربه

قیمت : با تخفیف ویژه 8500 تومان

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردند پشیمان نخواهید شد.

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

 
 

مدل لباس نامزدی

مدل لباسهای نامزدی

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباسهای مجلسی جدید

مدل مانتو جدید

مدلهای مانتو

مدل لباس عروس جدید

مدل لباسهای عروس جدید 

مدل کت دامن

مدلهای کت دامن

برای دیدن مدلهای مو و آرایش صورت  کلیک کنید

مدلهای مو و آرایش صورت

 

از آخرین مطالب ارسالی بازدید کنید

 

 

گردنبند ماه تولد 

گردنبند متولدین فروردین  گردنبند متولدین اردیبهشت  گردنبند متولدین خرداد  گردنبند متولدین تیر  گردنبند متولدین مرداد  گردنبند متولدین شهریورخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل
گردنبند متولدین مهر  گردنبند متولدین آبان  گردنبند متولدین آذر  گردنبند متولدین دی  گردنبند متولدین بهمن  گردنبند متولدین اسفندخرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل خرید اینترنتی - تحویل در محل

اسباب كشي به سايت جديد

 دوستان به علت فيتر شدن از اين به بعد مطالب را در سايت جديد من دنبال كنيد

 آدرس سايت http://www.smstak.com/

۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه axduoni.blogfa

سه چیزه که آدم هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شه .
۱. جاده
۲. دریا
۳. آسمون

الهی جاده ی زندگیت هموار
آسمون چشمات صاف
و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه ، تا هیچ وقت از دنیا خسته نشی ...


3 chize ke adam az didanesh sir nemishe
1. jade
2.darya
3.asemoon

elahi jade zendegit hamvar
asemoone cheshat saf
va daryaye delet hamishe aroomo zolal bashe, ta hich vaght az donya khaste nashi



هر کی دلتو شکوند صداشو در نيار، يه روز دلش ميشکنه و صداش در مياد!


har ki deleto shikoondo raft sedasho dar nayar
ye rooz delesh mishkaneo sedash dar miad



حسرتي گر به دلم هست همان ديدن توست
من پرستوي خزان ديده ي خاموش توام


hasrati gar be delam hast haman didane tost
man parastooye khazan dideye khamooshe toam


به كدام جرم حكم صبر براي من صادر شده ، جرم من عشق بود . . .

be kodam jorm hokme sabr baraye man sader shode? jorme man eshgh bood


در وفاي تو چنانم كه اگر خاك شوم آيد از تربت من بوي وفا داري


dar vafaye to chenanam ke agar khak shavam
ayad az torbate man booye vafadari



بلبل باغ توام از باغ بيرونم نكن
گر چه دور اقتاده ام اما فراموشم نكن


bolbole baghe toam az bagh biroonam nakon
gar che door oftadeam amma faramoosham nakon



وقتي كسي به دل نشست ، نشستنش مقدس است
حتي اگر نخواهدت نفس كشيدنش بس است


vaghti kasi be del neshast, neshastanash moghadas ast
hata agar nakhahadat nafas keshidanash bas ast



نترس از هجوم حضورم، چيزي جز تنهايي با من نيست . . .


natars az hojoome hozooram
chizi jor tanhaee ba man nist



هميشه جنين بوده است كه مهر به ژرفاي خود پي نمي برد تا آنكه ساعت فراق فرا مي رسد

hamishe chenin boode ast ke mehr be jarfaye khod pey nemibarad
ta anke saate feragh fara miresad


اگر موج مي دونست كه ساحل هيچ وقت دستش رو نمي گيره ، هيچ وقت براي رسيدن به اون نفس نفس نمي زد


agar moj midoonest ke sahel hich vaght dastesho nemigire, hich vaght baraye residan be oon nafas nafas nemizad



در ميان هر سيب دانه ها محدود است در دل هر دانه سيب ها نا محدود است، چيستانيست عجيب ، دانه باشيم نه سيب . . .

dar miane har sib dane ha mahdood ast
dar dele har dane sib ha namahdood ast
chistane ajibist, dane bashim na sib



مردم هم مثل میخها, وقتی جهتشان را گم کنند, تاثیرشان را از دست میدهند و شروع به خم شدن می کنند

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane


madom ham mesle mikh ha vaghti jahateshan ra gom mikonand , tasireshan ra az dast mihadand va shoro be kham shodan mikonand



دوستت دارم به اندازه ي هر جي آدم نامرد توي دنياست . . . .

dooset daram be andazeye har chi adame namard toye donya hast


ستاره ها وقتي ميشكنن ميشن شهاب
اما دلي كه ميشكنه ميشه يه سوال بي جواب . . .


setare ha vaghti mishkanan mishan shahab
amma vaghti deki mishkane mishe ye soale bi javab


اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane

خدايا به آنان كه ادعاي عاشقي تو را دارند بياموز . . .
كه بزرگترين گناه شكستن دل آدميان است ...

khodaya be anan ke edeaye asheghie to ra darand biamooz ke bozorg tarin gonah shekastane dele adamian ast



تو مرا مي فهمي من تورا مي خواهم و همين ساده ترين قصه ي يك انسان است
تو مرا مي خواني من تورا ناب ترين شعر زمان مي دانم
و تو هم مي داني تا ابد در دل من مي ماني

to mara mifahmi man tora mikhaham va hamin sade tarin gheseye yek ensan ast
to mara mikhani man to ra nab tarin shere zaman midanam
va to ham midani ta abad dar dele man mimani


اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane


چقدر سخته كه دلت مي خواد سرتو باز به ديواري تكيه بدي كه يه بار زير آوار غرورش همه وجودت له شده . . .

chaghadr sakhte ke delet mikhad sareto baz be divarei tekie bedi ke ye bar zire avare ghorooresh hameye vojoodet leh shode


دگر حس شقايق را نداري
هواي قلب عاشق را نداري
واز چشمان خونسرد تو پيداست كه شور عشق سابق را نداري


degar hesse shaghayegh ra nadari
havaye ghalbe ashegh ra nadari
va az cheshmane khonsarde to peidast
ke shooro eshghe sabegh ra nadari


بعضي عشقا مثل حضرت نوح مي مونن ( بعضيا از ترس طوفان ميان پيشت)
بعضي عشقا مثل حضرت آدمه ( خوبيش اينه كه اولين عشقته )
بعضي عشقا مثل حضرت ابراهيمه ( بايد همه چيزتو قربوني كني )
بعضي عشق ها هم مثل حضرت مسيحه ( آخرش به صليب كشيده ميشي)
بعضي عشق ها هم مثل حضرت موسي هستن ( تا يه كمي دور ميشي يه گوساله مياد جاتو مي گيره )

لحظه ها در پي هم مي گذرند و ميان آنها تو فقط مي ماني
لحظه اي با من باش، تا ابد در دل من مهماني

من آن گلبرگ مغرورم که ميميرم ز بي آبي ولي با خفت و خواري پي شبنم نمي گردم

مارک تواين مي گويد: بهتر است دهان خود را ببنديد و ابله به نظر برسيد تا اينکه آن را باز کنيد و همه ترديدها را از ميان ببريد


مردم هم مثل ميخها, وقتي جهتشان را گم کنند, تاثيرشان را از دست ميدهند و شروع به خم شدن مي کنند

هر روز 17 بار بر سجاده به جزر و مد مي ايستيم تا "دريا" شدن فراموشمان نشود

انسان بزرگ نيست جز به وسيله ي فكرش, شريف نيست جز به واسطه ي احساساتش و قابل احترام نيست جز به سبب اعمال نيكش

هيچ کس فکر نکرد که در آباديه ويران شده ديگر نان نيست و همه مردم شهر بانگ برداشتند که چرا سيمان نيست و کسي فکر نکرد که چرا ايمان نيست و زماني شده است که به غير از انسان هيچ چيز ارزان نيست

هيچ وقت از خدا نخواه که همه ي دنيا مال تو باشه ... هميشه از خدا بخواه کسي که همه ي دنياي توست مال کسي ديگه نباشه

sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
پلکهاي مرطوب مرا باور کن ، اين باران نيست که ميبارد ، صداي خسته ي من است که از چشمانم بيرون ميريزند

اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيارا در هشتاد روز بچرخم،ترجيح ميدهم دور تو بچرخم، چون تو دنياي مني

قومي متفکرند در مذهب و دين ..... قومي به گمان فتاده در راه يقين ...... مي ترسم از آنکه بانگ آيد روزي ..... کاي بيخبران راه نه آن است و نه اين
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
عشق تو همچون افقي بي انتهاست .... قلب من خالي ز هر رنگ و رياست .... زندگي با آرزو ها روبروست .... با تو بودن از برايم آرزوست

دل تو ساحل و چشم تو درياست نشستن در کنار هر دو زيباست .... دل من قايق گم کرده راهي که در آرامش چشم تو پيداست

سلام چهار حرف داره .... عشق سه حرف داره ..... گل دو حرف داره ..... اما تو حرف نداري

ز فراق سينه سوزت غم سينه سوز د ارم ..... گل من قسم به چشمت که نه شب نه روز دارم ..... ز شراب بوسه هايت که هنوز از آن مستم ...... گل من نه اکنون همه عمر تو را پرستم
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
مهر دل ما مدام تقديم شما .... عمري که شود به کام تقديم شما .... پيدا نشد آن هديه که در شأن شماست .... يک باغ گل سلام تقديم شما

خيلي وقته که دلم براي تو تنگ شده ..... قلبم از دوري تو بدجوري دلتنگ شده ..... خيلي وقته ديگه بارون نزده ..... رنگ عشق به اين خيابون نزده ..... خيلي وقته ابري پر پر نشده ..... دل آسمون سبکتر نشده

زندگي عمريست كه اجل در پي آن ميتازد هر كس غم بيهوده خورد مي بازد

به <@> من تو ><( ( (:> ..........................نفهميدي؟ ميگم به چشم من تو ماهي!!

تو مرا مي فهمي من تو را مي خواهم و همين ساده ترين قصه ي يک انسان است تو مرا مي خواني من تو را ناب ترين شعر زمان مي دانم و تو هم مي داني تا ابد در دل من مي ماني
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ

کاش روز ديدنت فردا نبود!!! کاش ميشد هيچ کس تنها نبود ... کاش ميشد ديدنت رويا نبود ..... گفته بودي با تو مي مانم !! ولي ..... رفتي و گفتي و اينجا جا نبود .... ساليان سال تنها مانده ام ..... شايد اين رفتن سزاي من نبود ...... من دعا کردم براي بازگشت ...... دست هاي تو ولي بالا نبود ...... باز هم گفتي که فردا ميرسي ...... کاش روز ديدنت فردا نبود !!!

پ

درم مي گفت: عاشقي يك شب است و پشيماني هزار شبءحالا هزار شب پشيمانم كه چرا يك شب عاشق نبود

نجوم نخوندم،ولي مي دونم تو هفت آسمون يه ستاره ندارم...فيزيک نخوندم،ولي مي دونم « هر عملي را عکس العملي است...» غير از عشق من به تو و مي دونم که واحد اندازه گيري عشق , ژول و کالري و وات و ... نيست ... زيست شناسي نخوندم،ولي مي دونم قلب همون دله که مي تونه براي يه نفر تنگ بشه يا تندتر بزنه... شيمي نخوندم،ولي مي دونم اگه عشق نباشه مولکول هاي هيدروژن و اکسيژن نمي تونن اينقدر محکم همديگه رو فشار بدن

خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهايي كه بي تو شب ميشود و شبهايي كه باز هم بي تو ميگذرد تا كه طلوعي و غروبي ديگر بيايند و باز هم گذر زمانها كه بي تو ميگذرد ...! ميگذرد ...! ميگذرد و باز هم ميگذرد ...!

يکي ميدونه كه دوستش داري، يکي نميدونه دوستش داري! بيچاره اوني که فکر ميکنه دوستش داري!!

اگر ديدي بغض کردي ولي دليل گريه کردن نداري اگه دنبال جايي مي گشتي که داد بزني بدون دل يه نفر برات تنگ شده

بگير از من تو اين دل يادبودي، که تنها لايق اين دل تو بودي، هزاران خواستند اين دل بگيرند، ندادم چون عزيز دل تو بودي

من غروب عشق خود را در نگاهت ديده ام.... من بناي ارزو ها را زهم پاشيده ام.... آنچه بايد من بفهمم اين زمان فهميده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خنديده ام

غربت ديرينه ام را با تو قسمت مي كنم ... تا ابد با درد و رنج خويش خلوت مي كنم

رفتي و با رفتنت كاخ دلم ويرانه شد ... من در اين ويرانه ها احساس غربت ميکنم

يادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانيت در تمام وجودم است عزيزم محبت را در پاکي نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معني کردم و بدان که زيباترين لحظه هايم در کنار تو بودن است

اگر مي دانستي دل ترک خورده ي من با ياد چشمان باراني ات شکسته تر مي شود هيچ گاه به من پشت نمي کردي

هرگاه دفتر محبت را ورق زدي و هرگاه زير پايت خش خش برگها را احساس کردي هرگاه در ميان ستارگان آسمان تک ستاره اي خاموش ديدي براي يکبار در گوشه اي از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: يادت بخير


عشق به دنبال سلطه جويي نيست ، عشق در جستجوي راهي براي تسليم شدن است

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes